برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نوراللهی؛ از حسرت تا شادی گل شماره 9

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نوراللهی؛ از حسرت تا شادی گل شماره 9

ورزش 3/ احمد نوراللهي بعد از چند فرصت سوزي در نهايت موفق شد گل خود را مقابل تراکتور ثبت کند.
هافبک شماره هشت سرخ‌ها در جدال با تراکتور بارها در موقعيت گلزني قرار گرفت که دو بار شوت‌هاي او راهي به دروازه نيافت و در يک صحنه نيز ضربه او توسط مدافعان تراکتور از روي خط دروازه برگشت داده شد. نوراللهي که اسير محمدرضا اخباري شده بود، در شرايطي که موفق شده بود در يک صحنه توپ را از او عبور دهد، بار ديگر مقابل مدافعان تراکتور ناکام ماند تا حسرت بزرگي نصيب او شود.
احمد نوراللهي اما در نهايت در شرايطي که قصد داشت اينبار با ضربه‌اي فني دروازه تراکتور را مورد هدف قرار دهد، با برخورد توپ به مدافع حريف و تغيير مسيري که داشت محمد رضا اخباري را ناکام گذاشت و شادي گل شماره 9 خود را در اين فصل اجرا کرد تا سهم بزرگي در برد تيمش برابر حريف داشته باشد. 
نوراللهي در اين فصل با ثبت 9 گل زده و ارسال 5 پاس گل يکي از هافبک‌هاي موفق پرسپوليس و يحيي گل محمدي بوده و با توجه به آزادي عملي که داشته، توانسته آمار فوق العاده‌اي را ثبت کند.
نوراللهي در اين صحنه تنها چند سانتي‌متر با دستيابي به گل بازي فاصله داشت که البته مدافعان تراکتور مانع از اين اتفاق شدند.

هافبک سرخ‌ها اما دقايقي بعد با ضربه‌اي تمام کننده مثل هميشه با دستاني باز و فريادي از ته دل به سمت جايگاه جنوبي رفت و شادي گل خود را جلوي دوربين‌ها ثبت کرد.

اين ضربه طلسم شکن نوراللهي در اين بازي براي دستيابي به گل برابر تراکتور بود؛ ضربه‌اي اينبار فني که با دخالت مدافع تراکتور راهي دروازه محمدرضا اخباري شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره