برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

انگیزه‌های شخصی مجیدی برای شکست سرمربی سابق استقلال

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
انگیزه‌های شخصی مجیدی برای شکست سرمربی سابق استقلال

خبر ورزشي/ با قرعه کشي مرحله نيمه نهايي جام حذفي استقلال بايد ۱۳ مرداد ماه جاري براي ششمين بار در تاريخ اين باشگاه به مصاف گل گهر سيرجان برود.
پيرو قرعه کشي مسابقات نيمه نهايي جام حذفي گل گهر سيرجان مهمان و حريف استقلال در ديدار مرحله نيمه نهايي شد تا طبق برنامه روز سه شنبه ۱۳ مرداد ماه جاري در استاديوم ازادي و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم بروند. جالب است بدانيد اين دو تيم در تاريخ رسمي هر دو باشگاه تاکنون ۵ بار طي سالهاي اخير به مصاف هم رفته اند که چهار بار در مسابقات ليگ برتر و اتفاقا يک بار در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي بوده است.
اولين جدال
تيم استقلال تاکنون در ۵ رويارويي مقابل نماينده سيرجان ۴ برد و يک شکست را تجربه کرده است. اين تيم نخستين بار در ديدار جام حذفي فصل فوتبالي ۹۶ و ۹۷ به مصاف گل گهر رفت و اين تيم را با نتيجه دو بر يک شکست داد. گل‌هاي استقلال در آن ديدار توسط اميد نورافکن در دقيقه ۵۶ و خسرو حيدري در دقيقه ۸۵ به ثمر رسيدند.
نخستين بازي در ليگ
اما اين دو تيم پس از آن مصاف، چهار بار ديگر در رقابتهاي ليگ برتر رودرروي هم به ميدان رفتند. اولين ديدار در هفته ششم ليگ برتر نوزدهم بود که استقلال موفق شد در تهران تيم گل گهر را با نتيجه ۲ بر يک شکست بدهد. هرويه ميليچ در دقيقه ۶ و مهدي قائدي در دقيقه ۴۹ گلزنان استقلال به اين حريف سيرجاني در آن مسابقه بودند.

شکست مجيدي
در دور برگشت مسابقات ليگ نوزدهم، استقلال در سيرجان مغلوب گل گهر شد و با نتيجه يک بر صفر و دست خالي به تهران برگشت. هدايت آن روز استقلال در دستان فرهاد مجيدي بود که جايگزين آندره آ استراماچوني شده بود.
برد ۳ و ۴ استقلال
اين دو تيم در فصل جاري ليگ برتر نيز دو بار به مصاف هم رفته اند که ابتدا در هفته نهم دور رفت استقلال با پنالتي وريا غفوري در دقيقه ۸ و گلزني مهدي قائدي در دقيقه ۱۴ دوبريک تيم گل گهر را شکست داد. استقلال و گل گهر در دور برگشت در هفته بيست و چهارم در آخرين تقابل رودرروي هم ايستادند که محمدحسين مرادمند در دقيقه ۱۲ و مهدي مهدي پور در دقيقه ۱۹ استقلال را دو بر صفر برنده کردند.
انگيزه‌هاي شخصي مجيدي
حالا اين دو تيم براي ششمين بار و باز هم در جام حذفي بايد به مصاف هم بروند. ديداري که تقريبا پس ۴ سال (سه سال و ۱۱ ماه) برگزار خواهد شد. اين دو تيم تهراني و کرماني روز جمعه ۱۷ شهريور ماه ۱۳۹۶ براي اولين بار در چارچوب دور يک هشتم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي و در ابتداي فصل هفدهم ليگ برتر به مصاف هم رفته بودند. آن زمان عليرضا منصوريان سرمربيگري تيم استقلال را در دست داشت. قطعا انگيزه‌هاي شخصي مجيدي براي اين بازي غير از کسب يک جام براي هواداران در اوج عدم مشکلاتش با باشگاه و رويارويي با قلعه نويي، به باخت به اين تيم هم مرتبط مي‌شود


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره