برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اخراج داوور شوکر از ریاست فدراسیون فوتبال کرواسی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اخراج داوور شوکر از ریاست فدراسیون فوتبال کرواسی

ورزش 3/ فدراسيون فوتبال کرواسي داوور شوکر، ستاره سابق فوتبال اين کشور، را از رياست اين سازمان برکنار کرد.
داوور شوکر که از سال 2012 رياست فدراسيون فوتبال کرواسي را بر عهده داشت، امروز از اين سمت اخراج شد. ماريجان کوستيچ، مدير اجرايي اين فدراسيون که تنها کانديداي موجود بود، جانشين شوکور در فدراسيون فوتبال کرواسي شد.
شوکر گفت: "خوشحالم که من بخشي از بزرگترين موفقيت هاي فوتبال کرواسي بودم، هم به عنوان بازيکن و هم به عنوان رييس فدراسيون فوتبال."
شوکر 53 ساله در جام جهاني 1998 يکي از بازيکنان تيم ملي کرواسي بود و به همراه اين تيم در فرانسه به مقام سوم رسيد.
دلايل جدايي شوکر از فدراسيون فوتبال کرواسي مشخص نيست اما رسانه ها مي گويند که او نتوانسته بود به شکل مناسب با مشکلات فوتبال کرواسي مقابله کند و به خصوص انتقادات زيادي در ارتباط با زيرساخت هاي ضعيف در فوتبال اين کشور مطرح بود.

در اوايل اين هفته گفتگوي تلفني بين زوران ماميچ، مربي فراري کروات که به زندان محکوم شده و براي فرار از مجازات در بوسني پنهان شده است، با يکي از مقامات سابق فدراسيون فوتبال کرواسي در يکي از شبکه هاي تلويزيوني اين کشور پخش شد.
در اين مکالمه ماميچ به زوريسلاو سربريک مي گويد: "بايد شروع کني به تغيير دادن روابط درون فدراسيون، شوکور ديگر نمي تواند رييس باشد، همين."
سربريک گفته است که او با سرمربي سابق دينامو زاگرب درباره آناليز مسابقات صحبت مي کرده و نگفت که اين مکالمه در چه زماني اتفاق افتاده است.
شوکر از اظهار نظر درباره اين مکالمه خودداري کرد


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد