برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

کمالوند: اگر سپاه نبود، تراکتور هم نبود  

منبع
تسنيم
بروزرسانی
کمالوند: اگر سپاه نبود، تراکتور هم نبود  

تسنيم/ سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتور گفت: براي درست کردن مشکلات تراکتور قرار است اين وسط يک نفر فنا شود، من آبروي خودم را کف دستم گذاشته و آمده‌ام تا جلوي خيلي از مسائل را بگيرم.
فراز کمالوند، سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتور در نشست معارفه خود اظهار داشت: خيلي خوشحال هستم که دوستان قديمي را يک‌بار ديگر کنار هم مي‌بينم و خاطرات خوب گذشته دوباره زنده شد. تعلق‌خاطري که به اين خطه و اين شهر دارم، چيزي نيست که بخواهم در موردش صحبت کنم چون همه اين را بهتر از من مي‌دانند.
وي افزود: خيلي خوشحال هستم که بازگشتم به تبريز در کسوت سرمربي تراکتور بوده است. تراکتور را بخشي از وجودم مي‌دانم و خوشحالم که سکان هدايت تيمي را بر عهده گرفتم که با آن خودم را در فوتبال کشور مطرح کردم. خاطرات خوبي هم با اين تيم دارم که حالا خاطراتم زنده شده است. با ورود به ورزشگاه هم خاطراتم با گسترش فولاد زنده شد که ديگر امروز وجود خارجي ندارد.
کمالوند ادامه داد: اميدوارم بتوانيم چيزي که مردم آذربايجان به خصوص مردم تبريز به دنبالش هستند، جامه عمل بپوشانيم.
  سه بار تا آستانه هدايت تراکتور پيش آمدم  
سرمربي جديد تراکتور در خصوص اينکه پيش از اين چند بار در آستانه هدايت تراکتور قرار گرفته بود، خاطرنشان کرد: در 10 سالي که گذشت، 3 بار تا آستانه حضور در تراکتور پيش آمدم. خيلي آن را مطرح نکردم اما امروز علني مي‌گويم. به هر دليلي فکر مي‌کنم در 3 بار قبلي قسمت نبوده اين کار انجام شود. اين بار که آقاي نظمي تماس گرفتند، باانگيزه‌تر از گذشته قبول کردم چون مشکلاتي پيش‌آمده که فکر مي‌کنم اگر کسي تراکتور را از ته دل دوست نداشته باشد، نمي‌تواند مشکلات را حل کند.

  با حمايت هواداران تا آستانه کسب سهميه رفتيم  
وي ادامه داد: دوست ندارم بگويم که تراکتور با من به ليگ برتر آمد، هواداران تأثير زيادي در اين موضوع داشتند و من به حضور در تراکتور افتخار مي‌کنم. روزي که تيم را تحويل دادم، بودجه خيلي کمي داشتيم به هر حال در اين سال‌ها شرايط فرق کرده و مربيان و بازيکنان زيادي در اين تيم حضور داشته‌اند.
کمالوند با اشاره به تلاش سرمربيان قبلي تراکتور خاطرنشان کرد: جا دارد از برادر عزيزم، آقاي رسول خطيبي و فيروز کريمي به خاطر زحماتي که براي تراکتور کشيدند، قدرداني کنم.
سرمربي جديد تراکتور ادامه داد: روزي که براي اولين بار سرمربي تراکتور شدم، در آن مقطع با هزينه‌هاي زياد و حضور مربيان بزرگ نتوانسته بود ليگ برتري شود اما به فضل خدا و با حمايت کارخانه تراکتور و آقاي شفق تيم به ليگ برتر آمد. فکر مي‌کنم تيم‌هاي تازه صعود کرده در فصل‌هاي ابتدايي به دنبال ثبات هستند اما ما با حمايت هواداران توانستيم تا آستانه کسب سهميه هم پيش برويم.
وي افزود: از خواسته هواداران که قهرماني در ليگ برتر است، مطلع هستم و قول مي‌دهم در پايان قرارداد فعلي که دو ساله قابل تمديد به 3 سال يا بيشتر است، مي‌توانيم قهرماني را به دست بياوريم که دور از دسترس هم نيست. اميدوارم اين حمايت که هميشه وجود داشته، ادامه‌دار باشد و بتوانيم نتايج مطلوبي کسب کنيم.
کمالوند در خصوص انگيزه بالاي خود براي حضور در تراکتور گفت: بسيار مصمم‌تر از گذشته هستم به دليل اينکه خواسته مردم را بهتر از هر کس ديگر مي‌دانم. هيچ‌کس نمي‌تواند ادعا کند که بهتر از من فوتبال آذربايجان و مردم تبريز را مي‌شناسد. من فرزند لرستان هستم اما افتخار خدمت و دامادي در آذربايجان را دارم.
  به حرف‌هايم عمل کرده‌ام  
سرمربي تيم فوتبال تراکتور ادامه داد: در فوتبال آذربايجان لطف خدا و مردم شامل ما بوده است. هر حرفي در گسترش فولاد که حالا به ماشين‌سازي تبديل‌شده زديم، عملکرد کرديم. اما تراکتور کار بزرگ‌تري مي‌خواهد، يک‌بار برنامه‌ريزي کرديم تا تراکتور را به ليگ برتر بياوريم اما اين بار بايد براي قهرماني تيم مدعي تراکتور برنامه‌ريزي کنيم.
وي افزود: روزي که به تراکتور آمدم يک ياس و نااميدي در چهره مردم ديدم، در اولين بازي‌مان تعداد کمي در ورزشگاه حضور داشتند اما روزي که مي‌رفتم، جاي سوزن انداختن در ورزشگاه نبود.
کمالوند خاطرنشان کرد: روحيه و خواسته مردم تبريز و آذربايجان را مي‌دانم و خودم را براي يک کار بسيار سخت آماده کرده‌ام. شايد اگر تراکتور را به قهرماني برسانم ديگر خواسته‌اي در زندگي ورزشي‌ام ندارم. اين موضوع دور از دسترس نيست اما به همراهي و همدلي نياز دارد.
   شايد قهرماني تراکتور دور از انتظار باشد   
سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتور در خصوص حضور مجددش در اين تيم گفت: امروز هم که من براي بار دوم هدايت تيم تراکتور را بر عهده گرفته‌ام، شايد هدف قهرماني ليگ برتر مثل آن روزها که براي صعود مي‌جنگيديم دور از انتظار باشد اما کار غير ممکني نيست. با تمام توان و مصمم پا در اين راه گذاشته‌ام و از راه سختي که در پيش داريم، با خبر هستم اما ترس ندارم چرا که از حمايت خوب و قوي از طرف مردم تبريز و آذربايجان بهره‌مند هستيم.

وي با اشاره به مذاکراتش با جمشيد نظمي خاطرنشان کرد: يکي از دلايلي که باعث شد به تبريز بيايم، حضور آقاي نظمي بود که او را مديري راستگو و توانمند ديدم. جلساتمان، جلساتي طولاني بود و در نهايت چيزي که مدنظر خودشان و هيئت‌مديره بود را به من انتقال دادند. تنها خواسته من نيز اين بود که حمايت لازم را انجام دهند. زمان صعود به ليگ برتر در ليگ يک 13 امتياز از شاهين بوشهر عقب بوديم اما با حمايت باشگاه توانستيم آن را جبران کرده و به ليگ برتر بياييم.
  بي‌ثباتي و اتفاقات سال‌هاي گذشته در 1400 تکرار نمي‌شود  
کمالوند در رابطه با بي‌ثباتي در باشگاه تراکتور اظهار داشت: يکي از چيزهايي که در سال‌هاي اخير به تراکتور صدمه زده، بي‌ثباتي در مديريت و بحث فني بوده اما تا جايي که مطلع هستم، فکر مي‌کنم در سال 1400 اتفاقات گذشته تکرار نشود چرا که همه ما از آن درس گرفته‌ايم.
سرمربي جديد تراکتور در رابطه با حواشي فضاي مجازي گفت: در روزهايي که آمدم چيزهايي ديدم که شايد انتظارش را نداشتم. خودم زياد اهل فضاي مجازي نيستم چون فکر مي‌کنم در اين صورت نمي‌توان روي کار اصلي تمرکز کرد. مديريت صفحه مجازي را به يکي از دوستان سپردم و در فضاي حقيقي کار مي‌کنم. فضاي مجازي همان‌طور که آثار خوب و مثبتي دارد، مي‌تواند آثار مخربي هم داشته باشد که تراکتور از آن لطمه خورده است.
  تحت تأثير فضاي مجازي نيستم  
وي افزود: آدم بي‌تجربه‌اي نيستم و از اين حواشي تأثير نمي‌گيرم. فراز کمالوندي که در سال 87 به تبريز آمد، حالا 13 سال پيرتر شده است. به هيچ عنوان تحت تأثير فضاي مجازي نخواهيم بود. هيچ‌کس نمي‌تواند با فشار فضاي مجازي بازيکن يا دستيار به من تحميل کند چرا که هدف من خوشحالي مردم تبريز، آذربايجان و تمام ترک‌هاي کشور است.
  تعيين تکليف مربي خارجي تا پايان هفته  
کمالوند در خصوص جذب مربي خارجي براي حضور در کادر فني تراکتور خاطرنشان کرد: از آقاي نظمي خواستم که يک دستيار خارجي خوب در کنار ما حضور داشته باشد که توانستيم نظر مثبت هيئت‌مديره را هم جلب کنيم. در اين راستا 5 نفر را مدنظر داشتم که همه آن‌ها در تيم‌هاي بزرگ سرمربي بوده‌اند.
سرمربي تراکتور ادامه داد: تقريباً به موافقت نهايي و جذب فرد مورد نظر نزديک شده‌ايم. نمي‌خواهم اسم مربي رسانه‌اي شود چون همين نفراتي که به دنبال تخريب هستند، کارمان را دچار مشکل کنند. حتي اگر جذب مربي و بازيکن خارجي ممنوع باشد، باز هم مجموعه باشگاه محبت کرده و راهي ايجاد کرده تا بتوانيم از اين مربي بهره‌مند شويم و او مي‌تواند در تمرينات ما حضور پيدا کند تا از مشاوره او استفاده کنيم.

  مربي دروازه‌بانان تراکتور مي‌ماند  
کمالوند در خصوص معرفي مربي خارجي تراکتور خاطرنشان کرد: تا آخر هفته اين مربي معرفي مي‌شود چرا که اعتقاد دارم تراکتور به اين موضوع نياز دارد. تمام مدارک و مدارج مربي‌گري را پشت سر گذاشته‌ام و يکي از 35 نفري هستم که برترين مدرک مربي‌گري را در ايران دارند، هستم اما چون فوتبال يک ورزش وارداتي است، نمي‌توانم بگويم از خيلي از مربيان خارجي بهتر هستم.
وي در خصوص معرفي ديگر اعضاي کادر فني تيمش گفت: هنوز ساير مربيان مشخص نيستند. از آقاي نظمي هم خواسته‌ام که مربي دروازه‌بانان هم در تيم بمانند چرا که عملکرد او رضايت‌بخش بوده است. در خصوص ساير نفرات کادر فني هم تلاش‌مان اين است که تا پايان هفته کار را نهايي کنيم. تلاشمان اين است از کساني استفاده کنيم که زحمت تراکتور را کشيده‌اند تا آن‌ها هم تجربه بيشتري کسب کنند و بتوانند براي موفقيت تراکتور گام بردارند.
  حرکتمان در سايپا رو به جلو بود  
کمالوند در خصوص مباحثي در رابطه با دوره حضورش در سايپا مطرح شده است، خاطرنشان کرد: سايپا قبل از اينکه هدايتش را بر عهده بگيرم از 8 بازي 2 امتياز گرفته بود اما من در 6 بازي 6 امتياز گرفتم و فکر مي‌کنم حرکتي رو به جلو داشتيم. با توجه به اينکه تيم را بعد از بسته شدن تحويل گرفتيم عادي بود. حتي در گسترش فولاد هم همين‌طور بود و از سال دوم توانستيم به نتايج خوبي برسيم.
  در تراکتور با اسم‌ها بازي شد  
وي در پاسخ به اين سؤال که آيا به جذب ستاره‌ها اعتقاد دارد يا خير گفت: آيا مردم از حضور مربياني مثل جان توشاک، مصطفي دنيزلي، جرج ليکنز و... به چيزي که مي‌خواستند رسيدند؟ بايد تلاش کنيم و با همراهي و حمايت بتوانيم نتايج خوبي بگيريم. در تراکتور کمي با اسم‌ها بازي شد.
سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتور افزود: در سال دومي که من مربي تراکتور بودم چند بازيکن خوب و ملي‌پوش داشتيم اما مي‌خواهم ببينم بازيکني که به عنوان ستاره مي‌آوريم به‌اندازه مبلغي که دريافت مي‌کند، براي ما کارساز بوده‌اند؟ فکر مي‌کنم غير از آقايان شجاعي، دژاگه و حاج صفي ساير بازيکناني که به عنوان ستاره جذب شدند، براي ما کارساز نبودند. ستاره استوکس، لي اروين و ديگر بازيکنان خارجي بودند که الان پرونده شکايت آن‌ها روي ميز فيفا است.
کمالوند ادامه داد: بايد بازيکناني جذب کنيم که بتوانند به تيم کمک کنند و براي فوتبال بازي کردن به تبريز آمده باشند نه براي پول گرفتن و تفريح. حرف من اين است که در 2 سال اخير تراکتور چهارم شده و حداقل روي سکو نرفته است. اجازه دهيد من با رويه خودم پيش بروم و اين تابو شکسته شود تا در سال اول بتوانيم روي سکو برويم و در سال دوم قهرمان شويم.
وي در رابطه با ايجاد فرهنگ عيبي يوخ در ميان هواداران تراکتور اظهار داشت: پول و ستاره تضمين موفقيت نيست. اين بي حوصلگي که در مردم آذربايجان ايجاد شده خيلي عجيب است. در زمان حضورم فرهنگ عيبي يوخ مطرح شد اما حالا چطور شده که مربيان چند هفته بيشتر براي حضور در تراکتور فرصت ندارند؟ البته جواب‌هايش را مي‌دانم. مربيان ما زياد به فضاي مجازي توجه مي‌کنند که اشتباه است و براي موفقيت بايد کاري که فکر مي‌کنيم درست است را انجام دهيم.
سرمربي جديد تراکتور با اشاره به تجربيات گذشته‌اش گفت: من تجربه خوبي در باشگاه و تبريز دارم و سعي مي‌کنم از هر دو تجربه استفاده کنم با رفع مشکلات در راستاي قهرماني تراکتور گام برداريم.
  اگر قرار بود پيشينه‌ام آسيب ببيند به تبريز نمي‌آمدم  
کمالوند ادامه داد: من پيشينه خوبي در تبريز دارم و اگر فکر مي‌کردم که قرار است اين پيشينه آسيب ببيند به تبريز نمي‌آمدم. حريف آسيايي ما ميلياردها هزينه کرده است. نمي‌توانم معجزه کنم و بايد حوصله کنيم. تراکتوري‌ها اين حوصله را براي من نکنند، من هم مي‌شوم رسول، منصوريان و مربيان قبلي، مربي بعدي هم مي‌شود کمالوند، اين حوصله را بايد به خرج بدهد. عمده هواداران حامي تراکتور هستند که دستشان را مي‌بوسم، مهم اين است که به خواسته هواداران را جامه عمل بپوشانيم.
  يا خداحافظي از مربي‌گري يا قهرماني با تراکتور در فصل دوم  
وي با ابراز اميدواري براي قهرماني در ليگ برتر فوتبال کشور خاطرنشان کرد: اين تيم با لطف خدا به دست من ليگ برتري شد و با لطف خدا و حمايت مردم به دست من هم قهرمان مي‌شود. اگر من در سال دوم تراکتور را قهرمان ليگ برتر نکنم، از فوتبال خداحافظي مي‌کنم. در تبريز حرفي نزده‌ام که انجام نداده باشم. تراکتور را ليگ برتري کرديم، گفتيم گسترش فولاد را نگه مي‌داريم و در ليگ مانديم اما اين کارها نيازمند حوصله است.
کمالوند ادامه داد: در سال اول به دنبال حضور در ميان مدعيان هستيم، با هزينه کمتر و با ريخت‌وپاش کمتر. اگر قرار است تيمي با 200 ميليارد چهارم شود که ما تيم را با 4 ميليارد پنجم کرده بوديم. شايد مردم نداند اما بيش از 400 ميليارد تومان هزينه تيم داري آقاي زنوزي در تراکتور بوده اما آيا اين مبلغ با نتايج همخواني دارد؟
  بازيکن 30 ميلياردي بايد 30 گل بزند  
وي افزود: ما در دوره اول حضور در تراکتور 4.5 برابر هزينه تيم را کمتر کرديم و به ليگ برتر آمديم. حالا هم در سال اول به دنبال رفتن روي سکو و قهرماني در سال دوم هستيم اما اين حداقل انتظاري است که داريم و مي‌خواهيم هواداران حوصله کنند. به نوعي مي‌خواهم با لودر از روي اين ساختماني که هست رد شوم و آجر به آجر دوباره بسازم.
سرمربي جديد تراکتور گفت: مي‌خواهم پيراهن تراکتور را بر تن بازيکناني کنم که مانند مهدي کياني و محمد ابراهيمي بدون ادعا 10 سال پيراهن تراکتور را بر تن کنند. نمي‌خواهيم بازيکن ضعيف بگيريم چون در اين صورت تيم تضعيف مي‌شود اما برنامه‌ريزي مي‌کنيم.
وي ادامه داد: اجازه دهيد تيم و هزينه‌هايي که مي‌شود را درست کنيم. مگر ما بازيکن 30 يا 40 ميلياردي داريم که جذب اين باشگاه شده؟ بازيکن اين‌چنيني بايد در يک‌فصل 30 گل بزند.
  قراردادهايمان با بازيکنان بلند مدت خواهد بود  
کمالوند افزود: ما در فصل اول به دنبال سهميه و در سال دوم به دنبال قهرماني هستيم. حوصله کنيد قطعاً اين اتفاق رخ مي‌دهد. سعي مي‌کنيم از بازيکناني استفاده کنيم که قراردادشان بلندمدت و از 3 تا 5 سال باشند. اين‌گونه بازيکنان تعصب بيشتري دارند. در اين شرايط بازيکن نمي‌تواند سر ديداري حساس بازي نکند و فضاي مجازي هم بيايد و مدير را تخريب کند.
وي با اشاره به برخي مشکلات در تراکتور خاطرنشان کرد: به هر قيمتي شده برخي داستان‌ها را در تراکتور جمع مي‌کنم همان‌طور که 10-12 سال پيش انجام دادم. نمي‌شود که پيراهن تراکتور را ببوسيم و يک عکس در فضاي مجازي بگذاريم اما از آن طرف به باشگاه فشار بياوريم و قرارداد يک‌ميلياردي را به شش ميليارد برسانيم.
 يک نفر بايد براي درست کردن تراکتور فنا شود  
سرمربي جديد تراکتور افزود: مردم هم يا بگذارند من تيمشان را درست کنم يا همين آش است و همين کاسه که در سال‌هاي متوالي رخ مي‌دهد. رفته‌رفته هزينه باشگاه به جايي مي‌رسد که نمي‌شود جمعش کرد. براي درست کردن مشکلات تراکتور قرار است اين وسط يک نفر فنا شود، من آبروي خودم را کف دستم گذاشته و آمده‌ام تا جلوي خيلي از مسائل را بگيرم. آبروي من از تراکتور است. همين الان 60-70 درصد مردم من را خوب مي‌شناسند اما اين وزنه‌اي که روي زمين است را نمي‌شود يک نفره بلند کرد.
کمالوند ادامه داد: با رسول و مربيان قبلي چه کردند؟ خدا را خوش نمي‌آيد. نمي‌شود که هر کس يک لوگو و پيراهن ببوسد و در فضاي مجازي بگويد قرارداد من را تمديد کنند. مگر 3 سال پيش همين مردم شعار ندادند که دوست داريم تيم خصوصي شود؟ خوب شد، حالا چرا اين همه هجمه عليه آقاي زنوزي ايجاد شد؟
وي در رابطه با اينکه امسال مديريت باشگاه تراکتور به صورت کامل توسط مديرعامل انجام مي‌شود اظهار داشت: تمام مذاکرات من با آقاي نظمي بوده و براي دقايقي با آقاي زنوزي صحبت کردم. امسال آقاي زنوزي هم کارهاي باشگاه را در يک کانال خوبي قرار داده است. من مخالف هزينه کردن و ستاره گرفتن نيستم. کدام مربي است که دوست نداشته باشد اشکان دژاگه، مسعود شجاعي و احسان حاج صفي در تيمش بازي کنند؟ همه دوست دارند تيمشان بهترين بازيکنان را داشته باشد اما اجازه دهيد اين کار را با برنامه‌ريزي و مديريت پيش ببريم.
از بابت جريمه‌ها و پنجره نقل و انتقالاتي نگراني ندارم  
کمالوند در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتي تراکتور گفت: پنجره‌هاي باشگاه ان‌شاءالله باز مي‌شود و اين قول مساعدي است که آقاي نظمي و زنوزي به من داده‌اند. البته هزينه‌ها واقعاً زياد است. 12-13 ميليارد فقط جريمه استوکس است. از بابت جريمه‌ها و پنجره نقل و انتقالاتي نگراني ندارم.
وي افزود: فکر مي‌کنم بايد در 10 روز تيمي ببنديم که ترکيبي از بازيکنان خوب و جوان باشد. براي مثال امسال عباس زاده 16 گل زده اما يک ميليارد قرارداد داشت. قرارداد مهدي کياني در زمان تراکتور 6 ميليون بود، پاي اون ايستاديم و شد مهدي کياني يا محمد ابراهيمي. بنابراين چاره کار آوردن بازيکن ميلياردي نيست و نبايد فقط به فکر ستاره‌ها با هزينه‌هاي بالا بود.
اگر سپاه نبود، تراکتور هم نبود  
کمالوند در رابطه با خصوصي‌سازي تراکتور اظهار داشت: يک نهادي داشت تيمداري مي‌کرد و خوب هم هزينه مي‌کرد. اگر سپاه نبود، الان تراکتوري وجود نداشت. سپاه 80-90 ميليارد تومان براي تراکتور هزينه کرد. اما آمديم و روي سکو گفتيم که مي‌خواهيم تيم خصوصي شود. تيم را به کسي دادند که اهليت و پول داشت و براي تراکتور هزينه مي‌کند اما امروز هم به او فشار مي‌آوريم، نبايد کاري کنيم که او هم فراري شود.
سرمربي تراکتور در خصوص جذب بازيکنان ميلياردي خاطرنشان کرد: من هم مي‌توانم مثل مربيان قبلي بگويم با 100 ميليارد، 5 بازيکن 20 ميلياردي بياوريد، پولش را هم که ما نمي‌دهيم. من قبلاً يک باقيات الصالحات گذاشته‌ام و تيم به ليگ برتر آمده و مي‌خواهم يک‌بار ديگر اين کار را با قهرماني تراکتور بکنم. قول مي‌دهم هم تيم خوبي ساخته مي‌شود و هم به قهرماني که مردم آذربايجان به دنبالش بودند، برسيم.
يادتان رفته چه کسي پرسپوليس را بعد از 17 سال برد؟  
وي ادامه داد: دوستان مي گويند مربي بزرگ مي‌خواهيم، سوالم اين است، يادتان رفته بعد از 17 سال چه کسي براي اولين بار پرسپوليس را برد؟ يا چه کسي بعد از چند سال استقلال را شکست داد؟ موفق شديم چون حمايت ميليوني داشتيم. من مال شما هستم، آيا کسي مي‌تواند بگويد که بيشتر از من تراکتور را دوست دارد؟ اين جا کسي را مي‌خواهد که درد مردم و مجموعه را بفهمد. اگر حمايت باشد، کارمان انجام مي‌شود اما اگر نباشد، کار سخت مي‌شود ولي من جا نمي‌زنم.
سرمربي تيم فوتبال تراکتور با اشاره به اينکه ستاره‌ها و اسم‌ها همه چيز نيستند، يادآور شد: تراکتور 6 دوره در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته که يک‌بار با آقاي قلعه‌نويي و يک‌بار با رسول خطيبي از گروهش صعود کرده است. اسم‌ها، ستاره‌ها و پول همه چيز نيستند اما بايد حمايت کرد تا با اضافه کردن بازيکنان خوب و حتي در برخي موارد ستاره‌ها، براي رسيدن به هدفمان تلاش کنيم.
شايعه کردند که بازيکن 39 ساله مي‌آورم  
کمالوند در خصوص شايعات فضاي مجازي گفت: شايعه کرده‌اند که کمالوند مي‌خواهد فلان بازيکن 39 ساله‌اي که در ليگ يک حضور دارد را به تراکتور بياورد، دليلش هم اين است که او قبلاً در اين تيم بازي کرده است. درخواست من اين است که رسانه‌ها اخبار درست و واقعي را منتشر کنند.
در فضاي مجازي 27 مربي و 400 بازيکن معرفي کردند  
وي ادامه داد: از ديشب تا الان 27 مربي و 400 بازيکن براي تراکتور معرفي کرده‌اند. چرا بايد ذهن هواداران را مشوش کنيم. هنوز نه در مورد مربي صحبت کرده‌ايم و نه در مورد بازيکن. فقط در خصوص مربي خارجي صحبت کرده‌ايم و اين را هم تا پايان هفته نهايي مي‌کنيم.
سرمربي جديد تراکتور در پايان گفت: هواداران تراکتور 10 سال پيش اعتماد کردند و يک جوان 32-33 ساله آمد و به آرزويشان جامه عمل پوشاند. حالا همين جوان، با تجربه بيشتري آمده و مي‌خواهد به آرزوي قهرماني جامه عمل بپوشاند. از آن‌ها مي‌خواهم دوباره اعتماد و حمايت کنند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره