برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حمایت سرمربی از صداقت

منبع
فارس
بروزرسانی
حمایت سرمربی از صداقت

فارس/ سرمربي تيم ملي تفنگ تيراندازي گفت:‌ وقتي ببينيد که چه قهرماناني پس از نماينده کشورمان هستند متوجه مي‌شويد که نتيجه او خيلي خوب بوده است.
الهام هاشمي، سرمربي تيم ملي تفنگ کشورمان در پايان مسابقات تيراندازي سه وضعيت گفت: مهيار صداقت با امتياز ۱۱۶۸ در بين ۳۹ تيرانداز برتر جهان در رده بيستم قرار گرفت. وقتي ببينيد که چه قهرماناني پس از مهيار هستند متوجه مي‌شويد که نتيجه وي خيلي خوب بوده است.
هاشمي تاکيد کرد: اگر شرايط جوي مناسب بود وي نتيجه بهتري کسب مي‌کرد هر چند که وي بالاترين رکورد برون‌مرزي خود را در اين مسابقات به ثبت رساند.
سرمربي تيم ملي تفنگ گفت: مهيار در هفته گذشته در تفنگ بادي يک دهم تا فيناليست شدن فاصله داشت و در سه وضعيت هم با توجه به سن جواني که دارد نتيجه خيلي خوبي کسب کرد.
وي در مورد عملکرد ۴ تيرانداز تفنگ کشورمان در مسابقات المپيک توکيو تصريح کرد: تفنگ تجهيزات محور است و نيازمندي‌هاي زيادي به نسبت ساير رشته‌ها دارد و بايد هميشه در حال تنظيم وسايل باشيم. با توجه به يک سري از مسائلي که وجود داشت در مجموع عملکرد بچه‌هاي تفنگ خوب بود. اگر نتايج را بررسي کنيد متوجه خواهيد شد که بچه‌ها بد عمل نکردند.
وي افزود: هميشه اولين مدال در تيراندازي بادي بانوان است و فشار و استرس مسابقه باعث شد تا بچه‌هاي ما در روز نخست بازي‌ها آن طور که بايد خوب عمل نکنند دليل آن هم جوان بودنشان است. نجمه خدمتي و فاطمه کرم زاده در سه وضعيت عملکرد قابل قبولي داشتند.

سرمربي تيم تفنگ تصريح کرد: المپيک بالاترين سطح ممکن را دارد و بچه ‌هاي ما عملکرد قابل قبولي در اين بازي‌ها داشتند. اميدوارم يک سري از مسائلي که درخصوص تفنگ وجود دارد حل شود تا تيراندازي کشورمان به آن چيزي که حقش است، برسد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره