برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازگشت اشکان خورشیدی با جنجالی‌ترین بازی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازگشت اشکان خورشیدی با جنجالی‌ترین بازی

ورزش 3/ داور بين المللي فوتبال ايران در روزهايي که ديگر داوران در استراحت به سر مي‌برند، ماموريت سختي را از سوي کميته داوران متوجه خود مي‌بيند.
اشکان خورشيدي داور بين المللي فوتبال ايران قضاوت جدال پلي‌آف ليگ دسته دوم را برعهده خواهد داشت. در شرايطي که با توجه به اتفاقات رقم خورده در گروه دوم مسابقات ليگ دسته دوم، اين بازي‌ها نزديک به دو ماه معوق شد، در نهايت با راي کميته استيناف شهرداري ماهشهر به مرحله پلي آف صعود کرد تا برابر ويستاتوربين تهران قرار گيرد.
ديدار رفت دو تيم قرار است فردا در استاديوم غدير تهران برگزار شود و اشکان خورشيدي به همراه کمک‌هايش قضاوت اين بازي را برعهده خواهند داشت. خورشيدي داور باسابقه فوتبال ايران در شرايطي قضاوت اين بازي را عهده‌دار شده که با توجه به تعطيلي فوتبال ايران در تمامي سطوح و دور بودن داوران از شرايط بدني ايده آل در نهايت گزينه کميته داوران قرار گرفت. داور اهل ساري فوتبال ايران که سابقه قضاوت دو دربي (يک بازي به عنوان داور و يک ديدار هم داور چهارم) را در کارنامه دارد، بايد ديد چه قضاوتي در اين جدال پشت سر خواهد گذاشت.
پيش از اين کميته اخلاق راي به کسر امتياز از شهرداري ماهشهر، شهيد قندي يزد و همچنين شاهين بندرعامري به دليل تخلف و تباني داده بود. موضوعي که باعث شده بود بحث حضور نيروي زميني در پلي آف شکل گيرد. از سوي ديگر ويستاتوربين که در هفته پاياني رقابت‌ها در گروه اول تنها با اختلاف يک امتيازي از شرايط صعود مستقيم بازمانده بود، بعد از نزديک به دو ماه بلاتکليفي پا به اين مسابقه خواهد گذاشت. تيمي که با توجه به نامشخص بودن حريف آنها در پلي آف و تمرينات مستمر و بلاتکليف، اکنون در شرايطي پا به اين بازي خواهد گذاشت که 4 بازيکن خود را به دليل مصدوميت شديد در اختيار ندارد.
اين ديدار فردا از ساعت 19:45 در استاديوم غدير تهران برگزار خواهد شد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره