برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گواردیولا: تضمینی نیست که این فصل هم عالی کار کنیم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
گواردیولا: تضمینی نیست که این فصل هم عالی کار کنیم

تسنيم/ سرمربي تيم فوتبال منچسترسيتي مي‌گويد که تضميني نيست که تيمش موفقيت فصل گذشته ليگ قهرمانان را تکرار کند.
پپ گوارديولا که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در اولين بازي خود در مرحله گروهي فصل جديد مسابقات ليگ قهرمانان اروپا پذيراي لايپزيگ خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبري پيش از اين بازي گفت: ما اولين بازي ليگ قهرمانان اروپا را مي‌خواهيم انجام دهيم و شما خبرنگاران درباره حضور در مراحل بالانر صحبت مي‌کنيد. ما بايد شايسته حضور در مراحل بالاتر باشيم اما هر فصل اوضاع متفاوت است. ما فصل گذشته تورنمنت فوق‌العاده‌اي را تجربه کرديم و در مرحله گروهي فوق‌العاده بوديم. حالا يک فصل جديد از ليگ قهرمانان را آغاز مي‌کنيم.
وي افزود: در آغاز هر فصل ليگ قهرمانان از من پرسيده مي‌شود که آيا تيمم مدعي قهرماني در اين رقابت‌هاست يا خير، نمي‌توانم به اين پرسش پاسخ دهم چون نمي‌دانم چه خواهد شد. ليگ قهرمانان اروپا غيرقابل‌ پيش‌بيني است چون تيم‌هاي قدرتمندي در آن حضور دارند. شرايط در ليگ قهرمانان حالا متفاوت‌تر از زماني است که سرمربي بارسلونا بودم.
سرمربي منچسترسيتي که تيمش فصل گذشته نايب‌قهرمان ليگ قهرمانان شد، صحبت‌هاي خود را اينطور ادامه داد: فصل گذشته در 11 بازي به پيروزي رسيديم و تنها در يک بازي شکست خورديم، اما مردم مي‌گويند ما ناکام بوديم، در حالي که به نظرم ما کار فوق‌العاده‌اي انجام داديم. تضميني نيست که اين فصل هم همانند فصل گذشته عالي کار کنيم، اما سعي مي‌کنيم اين فصل هم خوب عمل کنيم. در حال حاضر هم بايد تنها به فکر پيروزي در بازي فردا باشيم.
گوارديولا در پايان خاطرنشان کرد: لايپزيگ هميشه تيم خيلي خوبي است و فلسفه قدرتمندي دارد. آنها بازيکنان جوان، پرتحرک و قدرتمندي دارند. هميشه شروع خوب به خصوص در بازي خانگي خيلي مهم است. بايد خودمان را به خوبي آماده بازي فردا کنيم و ريتم چند بازي اخيرمان را ادامه دهيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره