برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مجیدی نیازی به ارتش فحاش و خرج کردن برای کارهای کثیف ندارد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مجیدی نیازی به ارتش فحاش و خرج کردن برای کارهای کثیف ندارد

تسنيم/ بهزاد غلامپور، مربي دروازه‌بان‌هاي تيم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجيدي نيازي به پول خرج کردن براي کارهاي کثيف ندارد که در فضاي مجازي ارتش فحاش تشکيل بدهد.
بهزاد غلامپور درباره شرايط اين روزهاي تيم فوتبال استقلال و حذف از ليگ قهرمانان آسيا، اظهار داشت: همه من را مي‌شناسند،‌ نه اهل باج دادن به کسي هستم و نه از هر کسي دفاع مي‌کنم. از کسي به غير خدا نمي‌ترسم. من کنار علي دايي بزرگ کار کردم و هر تيمي بودم با جان و دل و عشق کار کردم و هميشه نان بازوي خودم را خوردم. زماني که از تمرين برمي‌گشتم در خانه سعي مي‌کردم تمرين‌هاي روز را دنبال کنم.
وي با اشاره به صحبت‌هايي که عليه فرهاد مجيدي، سرمربي تيم فوتبال استقلال مي‌شود، گفت: مجيدي نيازي به پول خرج کردن براي اين کار کثيف ندارد که در فضاي مجازي ارتش فحاش تشکيل بدهد. او محبوبيت دارد و هم شهرت و هم اينکه نياز مالي ندارد. او کسي است که از جيب خودش به بازيکنان پاداش داد تا تيم براي سربلندي استقلال روحيه داشته باشد. هر زمان در استقلال نبود آرزوي موفقيت براي اين تيم داشت. مجيدي استقلال را براي خودش دوست ندارد و اين تهمت‌ها به او نمي‌چسبد.
مربي دروازه‌بان‌هاي تيم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: از صبح زود مي‌ديدم که مجيدي دنبال کارهاي فني تيم بود و دست از يادگيري برنمي‌داشت، در واقع او ترسي از يادگيري نداشت. تا کنون هر وقت چه من و چه مجيدي در تيم حضور نداشتيم، منتظر باخت استقلال نبوديم. بايد کمي انصاف داشت. فرهاد مجيدي آنقدر کوچک نيست که ارتش فحاش راه بياندازد يا انشاء‌الله و ماشاالله گفتن تيم را به ميدان بفرستد. او با دانش روز و با عشق کار مي‌کرد. مجيدي در همه مراحل سخت به استقلال آمد. پس از استراماچوني آمدن به استقلال کار سختي بود، اما بخاطر عشقش به استقلال قبول کرد.
غلامپور يادآور شد: من اين موضوع را از نزديک لمس کردم و واقعا براي اين الفاظ بي معني در قبال مجيدي متعجب هستم، کسي که هر وقت وارد استاديوم‌ مي‌شد چه در استقلال بود و چه حضور نداشت، همه هواداران براي او از جاي‌شان بلند مي‌شدند. مجيدي نيازي به اين کارهاي کثيف ندارد. براي من مهم‌تر از پول اين است که کنار کسي کار کنم که سلامت باشد.  حتي بارها ديدم که توان شکستن دل کسي را ندارد. واقعا متأسفم براي اين تهمت‌هاي ناروا که در قبال مجيدي زدند.
وي در مورد شکست استقلال برابر الهلال عربستان در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: در عربستان همه بسيج شدند الهلال برنده شود، در ايران همه بسيج شدند استقلال شکست بخورد. آقايان، مجيدي آدم حسودي نبود که منتظر شکست کسي باشد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره