برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آمار تقابل پرسپولیس و الهلال

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
آمار تقابل پرسپولیس و الهلال

آخرين خبر/ آمار تقابل‌هاي پرسپوليس و الهلال به سود کداميک از دو تيم است؟
به گزارش فوتبالي، تقابل پرسپوليس و الهلال در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، پانزهمين بازي دو تيم خواهد بود و در 14 بازي گذشته، 4 برد سهم هر کدام از اين دو تيم بوده و 6 بازي هم با نتيجه تساوي به پايان رسيده است.
اولين ديدار پرسپوليس و الهلال به 30 سال پيش برمي گردد که دو تيم در مرحله نيمه نهايي مسابقات جام در جام آسيا در فصل 1990 به مصاف همديگر رفتند. در بازي رفت در رياض دو تيم به تساوي بدون گل رسيدند و در تهران، گل مرتضي کرماني‌مقدم پرسپوليس را راهي فينال کرد و پرسپوليس با پيروزي مقابل نماينده بحرين، قهرمان مسابقات شد.
اولين بازي دو تيم در جام باشگاههاي آسيا، مربوط به فصل 98/97 است. مرحله يک چهارم نهايي آن مسابقات در لبنان برگزار شد و پرسپوليس با گل مهدي مهدوي‌کيا حريفش را شکست داد. اين دو تيم در بازي رده‌بندي همان فصل دوباره به يکديگر خوردند و پرسپوليس که در ديدار نيمه‌نهايي، با 2 گل از داليان چين شکست خورده بود، در ديدار رده‌بندي، 1-4 به حريف عربستاني‌اش باخت تا يکي از سنگين‌ترين شکستهاي پرسپوليس مقابل الهلال، در آن بازي ثبت شود.
اولين ديدار پرسپوليس و الهلال در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا به مرحله گروهي فصل 2012 برمي‌گردد که در بازي رفت در رياض، دو تيم به تساوي 1-1 رضايت دادند و گل پرسپوليس را در آن بازي، علي کريمي از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.
شاگردان لئوناردو ژارديم تا امروز 8 بار در ليگ قهرمانان آسيا به مصاف پرسپوليس رفته‌اند که 3 پيروزي سهم آنها بوده و نماينده ايران فقط يکبار موفق به شکست الهلال شده ضمن آنکه 4 بازي دو تيم هم با نتيجه تساوي به پايان رسيده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره