برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شانس بالای شاگردان ناظم‌الشریعه برای شکستن ۲ طلسم بزرگ

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شانس بالای شاگردان ناظم‌الشریعه برای شکستن ۲ طلسم بزرگ

ایرنا/ تیم ملی فوتسال ایران در حالی برای سومین بار در جام‌جهانی به مصاف آرژانتین می‌رود که در هر ۲ تقابل قبلی به عنوان تیم بازنده از زمین خارج شده است.
تیم ملی فوتسال ایران امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران باید در شهر ویلنیوس در چارچوب هفته سوم و پایانی مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال به مصاف آرژانتین برود.
این تیم‌ها در ۲ دیدار گذشته خود به برتری رسیده‌ و صعودشان را قطعی کرده‌اند و حالا باید برای تعیین جایگاه اول و دوم گروه ششم به رقابت با یکدیگر بپردازند.
این سومین تقابل ایران و آرژانتین در جام جهانی فوتسال است. ما پیش از این ۲ بار در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ با آلبی‌سلسته در جام جهانی روبرو شده‌ایم که ماحصل آن ۲ شکست بوده است.
ابتدا در جام جهانی ۲۰۰۰ دو تیم به مصاف هم رفتند که آرژانتین با نتیجه ۲ بریک به برتری رسید. ایران در آن دوره نتوانست به دور بعدی صعود کند. چهار سال بعد بازهم در دور گروهی شاهد مصاف ایران و آرژانتین بودیم که این بار باختی سنگین‌تر به دست آمد. نماینده آمریکای جنوبی با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و ایران بازهم به مرحله دوم صعود نکرد.
حالا بعد از ۱۷ سال بار دیگر ایران و آرژانتین در دور گروهی به پست هم خورده‌اند. ما این بار صعودمان به دور بعدی مسجل است و باید برای شکستن ۲ طلسم تلاش کنیم. شاگردان محمد ناظم‌الشریعه هم می‌توانند برای اولین بار آرژانتین را متوقف کنند و هم این شانس را دارند تا برای نخستین مرتبه سرگروه شوند و به دور بعدی برسند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره