برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عکس یادگاری و پیام ویژه ستاره پرتغالی منچستریونایتد برای سریع‌ترین دونده جهان

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
عکس یادگاری و پیام ویژه ستاره پرتغالی منچستریونایتد برای سریع‌ترین دونده جهان

آخرین خبر/ سایت فوتبالی نوشت: در دومین بازی از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه دو بر یک، ویارئال را در ورزشگاه اولدترافورد شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را در دومین گام خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد.
یکی از میهمانان ویژه و تماشاگران ویژه بازی منچستر یونایتد و ویارئال در ورزشگاه اولدترافورد، یوسین بولت، سریع ترین دونده جهان بود. او که از طرفداران قدیمی منچستر یونایتد است، برای دیدن این بازی راهی ورزشگاه اولدترافورد شده بود و با شادمانی ورزشگاه را ترک کرد.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی شیاطین سرخ، با یوسین بولت یک عکس یادگاری گرفت و آن را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:"یک اسطوره واقعی، یک هوادار واقعی منچستر یونایتد. احترام و تحسین فراوان برای یوسین بولت."
برونو فرناندز در بازی منچستر یونایتد مقابل استون ویلا، پنالتی دقیقه آخر را به شکلی افتضاح به بیرون زد و باعث شکست شیاطین سرخ شد و پس از آن انتقادات زیادی به سمت او روانه شد که چرا پنالتی را به رونالدو نداده است. فرناندز و رونالدو اکنون در منچستر یونایتد یک زوج پرتغالی ویژه را تشکیل داده اند چرا که رونالدو توانایی بالایی در گلزنی دارد و برونو فرناندز هم مهارت خوبی در دادن پاس‌گل و خلق موقعیت دارد.

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره