برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توخل: مطلقا حریف را دست کم نمی‌گیریم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
توخل: مطلقا حریف را دست کم نمی‌گیریم

ورزش 3/ توماس توخل، سرمربی چلسی معتقد است تازه اوایل فصل بوده و روزهای درخشان چلسی نیز فرا خواهد رسید.
 چلسی در هفته های اخیر نمایش چندان دلپذیری نداشته و ابتدای هفته نیز به دشواری و با تکیه بر درخشش ادوارد مندی موفق به کسب پیروزی برابر برنتفورد شد. در آسستانه دیدار مقابل مالمو در لیگ قهرمانان، توماس توخل در کنفرانس خبری حاضر شده و مدعی شد حریف سوئدی تیمی با اعتماد به نفس است.
دیدار مقابل مالمو: "آنها تیمی با اعتماد به نفس بوده و یک سبک بازی خاص دارند که به آن اعتماد دارند. ما مطلقا نباید مالمو را دست کم بگیریم و به اندازه تیم های دیگر به آنها احترام می گذاریم. مالمو یک سرمربی بسیار موفق داشته و به سبک خودش اعتماد دارد. شرایط در چند بازی گذشته دشوار بوده، اما فردا در لیگ قهرمانان بازی داریم و رقابت سختی  پیش روی چلسی است.
ما باید به خوبی آماده این دیدار شویم و بازی برابر مالمو کار آسانی نخواهد بود. آنها تیم خوبی هستند ، اما ما بازی خانگی داریم و می توانیم شتاب بیشتری در تیم ایجاد کنیم. تازه اوایل فصل است و ما هنوز در بالاترین سطح قرار نداریم. وقتی زمان پیروزی های متوالی و رسیدن به فرم ایده آل برسد، معتقدم عملکرد ما بهتر خواهد شد.
من در گذشته تعطیلات بسیار خوبی را در استکهلم به یاد دارم، آنجا شهری زیباست و آن مقطع نیز تعطیلات بسیار آرامش بخشی داشتم. سبک زندگی اسکاندیناویایی شامل تفکر خارج از چارچوب های عرف بوده که واقعا تاثیرگذار است و شما این رویکرد را در ورزش این کشور نیز حس می کنید.
وقتی مقابل تیمی از سوئد قرار می گیرید، احساس می کنید آنها اعتماد به نفس داشته و از تلاش برای یافتن راه های جدید برای رسیدن به بهترین سطح از زندگی خود خجالت نمی کشند که این موضوع همیشه الهام بخش است."

افت کای هاورتز: "او به شدت تلاش می کند تا دوباره به سطح گذشته خود برسد و ما نیز همه کار را برای کمک به او انجام خواهیم داد. کای هاورتز این فصل در بازی های فراوانی در ترکیب ثابت قرار گرفته، عملکردی قوی داشتته و داستان تغییر نکرده است. اما هاورتز فاقد آمار گلزنی و پاس گل بوده و حالا باید برای بازگشت به تیم باید مبارزه کند."
شرایط فعلی روملو لوکاکو: "ما همچنان در مرحله یافتن هماهنگی با یکدیگر هستیم. به نظر من روملو کمی بیش از حد بازی کرده و او از فصل تابستان بارها در ترکیب قرار گرفته است."

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره