علي نظري جويباري قائم مقام پيشين باشگاه استقلال از امروز مجددا فعاليت خود را با باشگاه استقلال آغاز کرد.
به گزارش فارس، وي که با بازگشت قلعه نويي در ابتداي فصل از استقلال جدا شده بود پس از رفع کدورت با کادر فني و مسئولان استقلال بار ديگر به عنوان قائم مقام کارش را آغاز کرد.