میلان با آلگری ادامه می دهد

منبع
بروزرسانی
میلان با آلگری ادامه می دهد
آ ث ميلان که در سري آ ايتاليا با مشکلات جدي روبرو است، اين بيانيه را يک روز بعد از شکست خانگي اين تيم مقابل فيورنتينا (‌ سه - يک ) در پايگاه اينترنتي خود منتشر کرد. پايگاه اينترنتي ميلان نوشت «ما به همکاري با ماسيميليانو ادامه خواهيم داد.» آ ث ميلان در رده سيزدهم سري آ قرار دارد و در دوازده مسابقه اين فصل شش بار شکست خورده است. آدريانو گالياني مرد شماره دو باشگاه ميلان اعلام کرد: ما در بحث هاي طولاني با سيلويو برلوسکني ( رئيس باشگاه) و آلگري وضع تيم را بررسي کرديم و همچنان به آلگري اعتماد داريم. ميلان خيلي زود به شايعات منتشر شده در رسانه هاي ايتاليايي مبني بر برکناري اين مربي پاسخ داد. ميلان که بد بازي مي کند و شکست مي خورد، در پانزده روز گذشته سه بازي تعيين کننده پيش رو دارد: بازي در خانه ناپولي و اندرلخت (در ليگ قهرمانان اروپا ) و ميزباني يوونتوس تورين. آلگري تابستان امسال دو تن از بهترين بازيکنان خود را از دست داد: زلاتان ابراهيموويچ مهاجم سوئدي و تياگو سيلوا مدافع برزيلي که هر دو به پاري سن ژرمن فرانسه پيوستند. چند بازيکن ميلان نيز در رقابت هاي اين فصل آماده نيستند. کوين پرينس بواتنگ غنايي نا اميد کننده بازي مي کند، پاتو برزيلي که از بند مصدوميت رها شده است، آماده نيست و فيليپ مکسس فرانسوي در خط دفاع عملکرد خوبي ندارد. به گزارش خبرگزاري فرانسه از ميلان، گالياني در جمع خبرنگاران گفت: بدون ترديد ما از عملکرد تيم راضي نيستيم اما اعلام مي کنيم تعويض مربي متضمن تغيير اوضاع نيست. آلگري در دو سال عملکرد خوبي داشته است ( قهرمان دو هزار و يازده و نايب قهرماني در سال دو هزار و دوازده ).