برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ریکاوری مهاجم ویارئال به کمک بادکش

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ریکاوری مهاجم ویارئال به کمک بادکش

ورزش 3/ دانژوما، مهاجم ویارئال، برای بهبود شرایط فیزیکی خود در آستانه دیدار با آتالانتا به بادکش روی آورده است.

استفاده از بادکش اتفاق جدیدی نیست اما همچنین برای بسیاری مایه شگفتی و تعجب است.
تصاویری از پشت دانژوما منتشر شده که شرایط بدنی او پس از انجام بادکش را نشان می‌دهد، روشی که او برای آمادگی بیشتر برای رویارویی با آتالانتا انتخاب کرده است.
این روش درمانی که پیش از این نیز توسط ورزشکاران تراز اولی مانند بنزما به کار گرفته شده، به گفته متخصصان این امر باعث بهبود چرخش خون در نقاط استراتژیک بدن شده و روند بهبود ماهیچه را سرعت می‌بخشد.
بادکش انداختن در واقع از طب سنتی چین نشات گرفته که باعث چرخش انرژی ضروری و خون در بدن با استفاده از فنجان‌های بادکش روی پوست فردی می‌شود که برای انجام آن اقدام کرده است.
باید به خاطر داشت که دانژوما دچار مصدومیت از ناحیه ماهیچه بوده و امری در تلاش بود تا این بازیکن را به دیدار حساس برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا برساند که چهارشنبه شب برگزار خواهد شد.
این بازیکن هلندی تصاویر جالبی را پس از استفاده از بادکش در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و مدعی شده که این درمان برای ریکاوری بدنش بسیار ایده‌آل بوده است.
امری در حال حاضر قصد دارد این بازیکن را با خود به برگامو برده و در دیداری که حکم مرگ و زندگی را برای ادامه حضور این تیم در لیگ قهرمانان دارد به کار بگیرد. یک تساوی در این بازی می‌تواند آنها را راهی مرحله یک هشتم کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره