برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیام راموس پس از گلزنی برای پاریسن‌ژرمن

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پیام راموس پس از گلزنی برای پاریسن‌ژرمن

آخرین خبر/ سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال‌مادرید در بازی پاریسن‌ژرمن و رنس گلزنی کرد تا به پیروزی تیمش با نتیجه چهار بر صفر در این بازی کمک کند.
به گزارش فوتبالی، راموس پس از ماه هایی دشوار و مملو از مصدومیت به نظر می رسد که برای سال 2022 انگیزه ویژه ای دارد و می خواهد اتفاقات کابوس وار سال 2022 را فراموش کند. سرجیو در دوران حضورش در رئال مادرید نه تنها به عنوان مدافعی درجه یک بلکه به عنوان گلزنی تمام عیار خودش را ثابت کرده بود که معمولا اضافه شدنش به حملات به تیم خیلی کمک می کرد. حالا به نظر می رسد که راموس این ویژگی را به پاریس هم برده است.
راموس در پایان بازی تصویری از خوشحالی گلش مقابل رنس در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته است:"سه امتیاز در یک بازی خوب خانگی برای تیم. خیلی خوشحالم که اولین گلم را زدم."
پی اس جی و رئال مادرید باید در روز 26 بهمن در ورزشگاه پارک دو پرنس در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند که یکی از جذابیت های اصلی بازی مربوط به تقابل راموس با هم تیمی های سابقش است. راموس زمانی گفته بود که هرگز به تیمی نمی رود که با رئال رقابت کند و حالا دست تقدیر طوری پیش رفته که باید به زودی مقابل رئالی ها قرار بگیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره