نماد آخرین خبر

واکنش پلیس جنایی درباره تهدید به مرگ سه ستاره فوتبال!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
واکنش پلیس جنایی درباره تهدید به مرگ سه ستاره فوتبال!

آخرین خبر/ در موردی عجیب، پلیس در حال بررسی نامه‌ای است که در آن سه بازیکن سرشناس و ملی‌پوش بایرن‌مونیخ  تهدید به مرگ شده‌اند!
به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی از جمله نشریه بیلد، در نامه‌ای که در آن سه نفر از بازیکنان سرشناس تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان به نام‌های مانوئل نویر، روبرت لواندوفسکی و سرژ گنبری تهدید به مرگ شده‌اند و در تاریخ دوازدهم ژانویه گذشته به سنت پائولی در هامبورگ فرستاده شد، چنین عباراتی عنوان شده بود:
"لیگ را نجات دهید، فوتبال را نجات دهید. مرگ بر خوک‌های کثیف بایرن."
طبق گزارش بیلد و همان طور که صفحه توئیتر iMiaSanMia_en@ گزارش داده است، این نامه حاوی تهدیدهایی علیه مقامات بوندسلیگا نیز می‌باشد. تا این لحظه، هر دو باشگاه بایرن مونیخ و DFB از اظهار نظر در مورد این وضعیت خودداری کرده‌اند.

اداره پلیس جنایی هامبورگ در حال بررسی این نامه و تهدید است. نامه از نظر اثر انگشت یا هر مدرک مربوط به دی اِن اِی بررسی شده است. در این رابطه، پلیس هامبورگ بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد:
"ما به ظن تهدید و بر هم زدن آرامش عمومی از طریق تهدید در حال تحقیق هستیم."
سؤالات بسیاری در این زمینه بدون پاسخ مانده است. سؤالاتی از قبیل این که چه کسی پشت این نامه‌های تهدید‌آمیز است؟ چرا نامه تمام تیم‌ها به سنت پائولی ارسال شده است؟ و البته ترسناک‌ترین موضوع در این زمینه این است که این فرد یا افراد تهدید کننده برای اجرای این تهدیدات خود تا چه حد و تا به کجا پیش خواهند رفت؟


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید