سرمربی پرتغالی فوتبال بانوان هنوز قرارداد امضاء نکرده است
بروزرسانی
فريده شجاعي در گفتوگو با ايسنا، درباره وضعيت قرارداد کاستا، اظهار کرد: با توجه به اين که اولين بار است براي تيم ملي فوتبال بانوان يک مربي خارجي گرفته ايم و آقاي کفاشيان هم از کار کاستا راضي هستند، سعي ما بر اين است که حتما اين مربي را در ايران نگه داريم. البته اين کار سخت است اما انشاءلله قرارداد وي امضاء مي شود.
وي گفت: با توجه به وضعيت ارز، گفته شده که کميته ملي المپيک هم نامه اي به فدراسيون فوتبال زده که البته من خودم اين نامه را نديدهام و اعلام کرده کمتر از مربيان خارجي استفاده شود.
شجاعي تاکيد کرد که کاستا در ايران مي ماند و در هفته آينده اين موضوع قطعي خواهد شد.