logo
برگزیده
ورزشی

تناقض آشکار در ادعاهای رئیس معزول فدراسیون فوتبال

منبع
ايران ورزشي
بروزرسانی
تناقض آشکار در ادعاهای رئیس معزول فدراسیون فوتبال

ایران ورزشی/ عزیزی‌خادم در مصاحبه‌های اخیر‌ خود بارها این اتهام را به رئیس کمیته اخلاق وارد کرده که تحت فشار حکم صادر کرده است. او این جمله را از قول رئیس کمیته اخلاق نقل کرده است.
شهاب عزیزی خادم در زمان ریاست فدراسیون بارها پرونده‌های متعددی را به کمیته اخلاق ارجاع داده و به احکام این کمیته استناد کرده، بر این اساس چطور زمان کمیته اخلاق را قانونی و دارای صلاحیت می‌دانسته اما زمانی که همین کمیته علیه خودش تشکیل پرونده داده صلاحیت کمیته اخلاق را زیر سؤال برده و مدعی است که تحت فشار قرار داشته؟ 
او به همراه وکیلش در کمیته اخلاق حضور یافته، علاوه بر ارائه لایحه دفاعیه به‌صورت شفاهی در برابر موارد اتهامی از خودشان دفاع کرده حتی از اعضای هیأت رئیسه به کمیته اخلاق شکایت کرده است. اگر کمیته اخلاق صلاحیت رسیدگی را ندارد یا تحت فشار قرار دارد چرا در این کمیته حاضر شده و از خود دفاع کرده است؟ 
چرا از اعضای هیأت رئیسه به همین کمیته شکایت کردید؟ اگر کمیته اخلاق رأی به محکومیت عزیزی خادم نمی‌داد باز هم صلاحیت این کمیته را رد می‌کرد؟
چرا شهاب عزیزی خادم زمانی که کمیته اخلاق رای به محرومیت علی خطیر داد تا جدی ترین منتقد ریاستش در فدراسیون فوتبال به مدت طولانی از فعالیت های فوتبال محروم شود، به فعالیت این کمیته اعتراض نداشت؟ 
تناقض در رفتار و گفتار شهاب عزیزی خادم به قدری زیاد است که هر ببینده ای می تواند متوجه این دوگانگی محض شود، رئیس معزول فدراسیون فوتبال برای اینکه خود را بی گناه قلمداد کند به هر دستاویزی چنگ می زند، در شرایطی که به خوبی می داند با پرونده تخلفاتی که از وی در فوتبال ایران وجود دارد نه تنها وی راهی برای بازگشت به مدیریت فوتبال ندارد بلکه هیچ کسی ادعاهای خنده دار او را باور نمی کند و حالا همه متوجه می شوند وی برای لاپوشانی عملکرد بحث برانگیز خود هر رفتار خارج از عرفی را مرتکب می شود.

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره