عليرضا رحيمي در گفتوگو با ايسنا، نداشتن کرسي در کنفدراسيون فوتبال آسيا را بزرگترين نقطه ضعف دانست و اظهارکرد: بايد به دنبال کرسي باشيم تا در تصميم گيريها بتوانيم شرکت کنيم، در حال حاضر مهم ترين کرسيها در دست کشورهاي عربي است که متاسفانه در زمان شکايت به آنان برخورد ميکنيم و اعتراضات ما راه به جايي نميبرد.
رحيمي در خصوص عماد رضا و آخرين وضعيت او خاطرنشان کرد: عماد رضا مشکلات خاصي در سپاهان داشت. به وي بارها تذکر داديم. وي آزاد است به هر تيمي که ميخواهد در ايران برود، البته با پرداخت 35درصد کل قرارداد خود به سپاهان.