برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اتفاق تکراری برای سرمربی پرسپولیس!

منبع
طرفداري
بروزرسانی
اتفاق تکراری برای سرمربی پرسپولیس!

طرفداری/ سرمربی پرسپولیس در لیگ بیستم نیز نتوانست در بازی با فولاد روی نیمکت سرخ‌ها بنشیند.
این برای دومین‌بار است که یحیی گل‌محمدی قادر به همراهی پرسپولیس مقابل فولاد نیست.
 پرسپولیس در حالی در آخرین بازی هفته دوم رقابت های لیگ در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد است که یحیی گل محمدی همچنان محروم بوده و قادر به همراهی شاگردانش در این بازی حساس نیست. محرومیتی که از فصل قبل گریبانگیر سرمربی پرسپولیس شد و بازی با فولاد آخرین جلسه آن خواهد بود.
جالب اینجاست این دومین محرومیت گل محمدی مقابل فولادی ها محسوب می شود و پیش از این نیز سرمربی پرسپولیس از نشستن روی نیمکت تیمش مقابل این تیم خوزستانی محروم بوده است.
در لیگ بیستم و در اوج رقابت پرسپولیس و سپاهان بر سر کسب عنوان قهرمانی لیگ، یحیی گل محمدی در بازی با گل گهر به دلیل اعتراض به تصمیمات قاضی میدان از داور بازی کارت زرد گرفت و سه اخظاره شد تا دیدار بعدی تیمش مقابل فولاد را از دست بدهد. همان محرومیتی که در آخرین لحظه و در نشست هماهنگی قبل از بازی دو تیم به افشین پیروانی منتقل شد.
پرسپولیس درنهایت در آن بازی و در غیاب یحیی گل محمدی به مساوی بدون گل مقابل فولاد رضایت داد و در پایان نیز عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد.

حالا باید منتظر بود و دید در بازی روز جمعه، شاگردان یحیی گل محمدی در غیاب سرمربی شان می توانند نتیجه لازم را مقابل میهمان خود کسب کنند یا نه.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره