محسن شادی: ملی‌پوشان هنوز هم با دنیامالی مشورت می‌کنند

منبع
بروزرسانی
محسن شادی: ملی‌پوشان هنوز هم با دنیامالی مشورت می‌کنند
محسن شادي در گفت‌وگو با ايسنا، در پاسخ به اين سوال که آيا بدون مربي خارجي مي‌توانيد به کارتان ادامه دهيد؟ تصريح کرد: فدراسيون در تلاش است تا يک مربي خارجي جذب کند. مکاتبه هم انجام داده تا او را جذب کند. حالا نمي‌دانم با توجه به اين که ديگر مربيان خارجي از ايران رفته اند چگونه اين مربي خارجي به ايران خواهد آمد. حتما درباره مسايل مالي نيز برنامه‌ريزي داشته‌اند. دارنده مدال طلاي بازي‌هاي آسيايي گوانگجو با اشاره به ناراحتي ملي‌پوشان درباره حقوق‌هايشان به ايسنا گفت: ملي‌پوشان ناراحت هستند. حقوق نگرفته‌اند يا دستمزدهايشان خيلي کم شده است. وي درباره صحبت‌هاي احمد دنيامالي مبني بر بازگشت به قايقراني به ايسنا گفت: همه ورزشکاران با آقاي دنيامالي ارتباط دارند و مشورت مي‌کنند. هنوز هم به حرف‌هاي او گوش مي‌دهند. مساله فدراسيون کنوني نيست. آقاي اسبقيقان هم به عنوان رييس زحمت مي کشند و شايد چهار سال بعد همه از رفتنش ناراحت شوند. مساله نوع برخوردها و اتفاق‌ها بود که کسي به فکر ورزشکاران نبود. اين اتفاق‌ها براي ورزشکاران راضي کننده نيست.