برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بعید است بازیکن بخریم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بعید است بازیکن بخریم!

ورزش 3/ حسن صالح حمیدزیچ، مدیرورزشی بایرن‌مونیخ، به شایعات درباره هدف‌های نقل‌و‌انتقالات زمستانی این باشگاه پایان داد و گفت بایرن قصدی برای جذب بازیکن ندارد.
 بایرن مونیخ این روزها در بحران به سر می‌برد. باواریایی‌ها در چهار بازی اخیرشان در بوندس‌لیگا حتی یک پیروزی به‌دست نیاورده‌اند و در رتبه پنجم جدول قرار دارند. سوال بزرگ این روزهای هواداران بایرن این است: آیا بایرن در نقل و انتقالات زمستانی برای پر کردن جای خالی رابرت لواندوفسکی یک مهاجم بزرگ خواهد خرید؟

حسن صالح حمیدزیچ امروز به‌صورت تلویحی این شایعات را رد کرد. حمیدزیچ در این‌باره گفت:" من به جذب بازیکن در ماه ژانویه علاقه ندارم چون معمولا برنامه کل فصل را در تابستان می‌بندم و دیگر به دنبال جذب بازیکنان جدید نیستم.
البته ما جام جهانی را به دقت زیر نظر خواهیم گرفت. من اعتقادی به نقل و انتقالات بزرگ ندارم و امیدوارم تعداد هر چه بیشتری از بازیکنان‌مان، جام جهانی را سالم و بدون مصدومیت پشت سر بگذارند.
نقطه قوت بزرگ ما این است که از نظر سنی شرایط خیلی خوبی در تیم‌مان داریم. در بایرن مونیخ همه شرایط فراهم است تا یک فوتبالیست بتواند موفق بشود. مهمترین چیزی که ما به فوتبالیست‌ها عرضه می‌کنیم همین است: دورنمای پیشرفت".


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره