هاشمیان: یک نسل قبل از من هم می توانند در تیم ملی بازی کنند

منبع
بروزرسانی
هاشمیان: یک نسل قبل از من هم می توانند در تیم ملی بازی کنند
به گزارش خبرآنلاين؛ تيم هالستنبک آلمان دوباره در ليگ دسته پنجم اين کشور به نتيجه مساوي دست يافت. وحيد هاشميان که سرمربيگري اين تيم را برعهده دارد تا حالا يک برد و سه مساوي با اين تيم کسب کرده و هنوز طعم شکست را در مسابقات رسمي نچشيده. هاشميان در مورد مسابقه اخير تيمش مي‌گويد: شانس نداريم. موقعيت‌هايي که داشتيم را گل نکرديم. اين باعث شد مساوي کنيم و برنده نشويم. البته مسئولان باشگاه گفته‌اند تيم ما اگر جزو 10 تيم برتر باشد راضي هستند. ولي اين جايگاه براي من خوب نيست. مهاجم سابق تيم ملي در مورد عملکرد شاگردان کارلوس کروش در مسابقات انتخابي جام جهاني هم مي‌گويد: به نظرم برد کره هم يک برد خيلي خوب براي ما بود که از نظر روحي برايمان خوب شد. سه امتيازي که از کره گرفتيم تا 90 درصد تضمين مي‌کند که ما به جام جهاني صعود کنيم. هاشميان ادامه مي‌دهد: شايد عجيب باشد اما در صورتي که در دقايق اوليه گل بزنيم با توجه به اين‌که ازبکستان ديگر چيزي براي از دست دادن ندارد و با شکست حذف مي‌شود، حمله مي‌کند ولي ما در ضد حملات مي‌توانيم دوباره گل بزنيم و برد شيريني داشته باشيم. ايران بايد در 20 دقيقه اول با کمک تماشاگران يک شوکي بدهد به ازبکستان و دروازه حريف را باز کند. هاشميان در مورد ناکامي تيم ملي فوتبال جوانان هم مي‌گويد: ما براي جوانانمان کار خاصي نمي‌کنيم که انتظار خاصي داشته باشيم. من به تمرين نوجوانان رفته بودم و گفتم قطعا صعود مي‌کنيد و حتي گفتم به فکر شگفتي‌سازي در جام جهاني باشيد. ولي در مورد جوانان اميدوار نبودم. دلايلش را نمي‌خواهم بگويم. هاشميان در پايان حرف جالبي در مورد تيم ملي مي‌زند: «رفتن ما به جام جهاني بعد از برد کره و ان‌شاءالله ازبکستان، خيلي نمي‌تواند سخت باشد. ولي اين تيم به محض اين‌که به جام جهاني مي‌رسد نياز به تغييرات وسيع دارد. براي جام جهاني بايد فکرهاي ديگري کنيم. در ليست بازيکنان بايد تغيير گسترده بدهيم. الان با اين شرايطي که تيم ملي دارد، نه تنها هم نسل‌هاي من مي‌توانند در تيم ملي بازي کنند بلکه يک نسل قبل از من هم مي‌توانند بازي کنند(مي خندد).»