نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بمب کوپادل‌ری؛ ال‌کلاسیکو در نیمه‌نهایی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بمب کوپادل‌ری؛ ال‌کلاسیکو در نیمه‌نهایی!

ورزش 3/ قرعه‌کشی نیمه‌نهایی جام‌حذفی فوتبال اسپانیا انجام شد و بر این اساس رئال‌مادرید و بارسلونا در این مرحله به مصاف هم خواهند رفت.
هفته گذشته بازی های یک چهارم نهایی کوپا دل ری انجام شد و در نتیجه چهار تیم رئال مادرید، بارسلونا، اوساسونا و اتلتیک بیلبائو مجوز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند. رئال توانست پس از 120 دقیقه تلاش و در یک بازی جنجالی اتلتیکو مادرید را در برنابئو 3-1 شکست دهد. بارسا در نوکمپ با یک گل از سد سوسیداد گذشت. اوساسونا توانست سویا را از پیش رو بردارد و بیلبائو هم والنسیا حذف کرد.
قرعه کشی دور نیمه نهایی امروز در محل فدراسیون فوتبال اسپانیا به انجام رسید و بر این اساس در نیمه نهایی شاهد ال‌کلاسیکو خواهیم بود.
رئال مادرید-بارسلونا
اوساسونا-بیلبائو


رئال و بارسا در فصل 19-2018 نیز در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که بارسا توانست در مجموع دو بازی رفت و برگشت 4-1 رئال را مغلوب کند. بازی رفت در نوکمپ 1-1 مساوی شد ولی بارسا در بازی برگشت رئال را 0-3 مغلوب کرد. رئال از سال 2014 نتوانسته فاتح کوپا دل ری شود و در ان سال با هدایت کارلوآنچلوتی توانست بارسا را در مستایا 2-1 شکست دهد.
بازی اول نیز در تاریخ 10 اسفند در ورزشگاه برنابئو برگزار خواهد شد؛ دیدار برگشت نیز در تاریخ 16 فروردین در نیوکمپ برگزار خواهد شد.
در دیگر بازی نیمه نهایی اتلتیک بیلبائو با اوساسونا مسابقه خواهد داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید