logo

ادعای عجیب مشاور فتح الله زاده: صد و چهل میلیارد تومان درآمدزایی داشتیم!

منبع
فوتبالی
بروزرسانی
ادعای عجیب مشاور فتح الله زاده: صد و چهل میلیارد تومان درآمدزایی داشتیم!

فوتبالی/ مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شد که در زمان مدیرعاملی فتح‌الله‌زاده ۱۴۰ میلیارد تومان درآمدزایی صورت گرفته است.
محمد سررشته داری مشاور مدیرعامل استقلال از روند درآمدزایی این تیم در برنامه نوروز فوتبالی گفت:" ما در مجموع ۱۴۰ میلیارد تومان درآمدزایی کردیم که ۷۰ میلیارد آن از محل بورس و ۷۰ میلیارد دیگر هم از طریق اسپانسرهای دیگر تامین شد. زمانی که ما به باشگاه آمده بودیم، بازیکنان اعتصاب کرده بودند و بعضی از آنها هیچ دریافتی نداشتند. ما اگر در آن مقطع زمانی پول استراماچونی را می‌دادیم، استقلال الان در کورس اول قهرمانی نبود. اینجا استقلال است و این تیم همیشه مدعی است و باید برای بردن جام رقابت کند. در آن شرایط واقعا بازیکنان اعتصاب کرده بودند و بازی نمی‌کردند برای همین باید یک بخشی بزرگی از این پول برای تیم خرج می‌شد."
مشاور مدیرعامل استقلال در ادامه صحبتهایش گفت:" ما حتی پرونده ملیچ در سر راهشان قرار داشت که نه تنها برای طلبش شکایت کرده بود، بلکه بابت جعل هم از ما شکایت شده بود که آقای فتح‌الله‌زاده شخصا طلبش را فراهم کرد و به او تحویل داد تا رضایت ملیچ را بگیرد."
سررشته‌داری از ارزش‌گذاری مجدد برند استقلال در خرداد ماه خبر داد:" در خرداد ماه ۱۴۰۲ یکسری ارزش افزوده ها روی برند استقلال می‌آید، مانند کمپ حجازی و ساختمان باشگاه که با افزایش تورم ارزش‌گذاری مجدد می‌شود. ما سوپرجام را بردیم و اگر در پایان فصل باز هم جام ببریم، ارزش‌گذاری مجدد برند انجام می‌شود و سود این اتفاقاتی که رخ داده به باشگاه تعلق می‌گیرد."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره