logo

مدیران استقلال دسته جمعی می‌روند؟

منبع
شهرآرا آنلاين
بروزرسانی
مدیران استقلال دسته جمعی می‌روند؟

شهرآرا آنلاین/ با اظهارات تند بازیکنان استقلال علیه مدیران این باشگاه بعید است که دیگر جایی برای ادامه فعالیت فتح الله‌زاده و همکارانش در باشگاه استقلال باقی بماند.

هنوز حکم نهایی باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات استراماچونی اعلام نشده، اما حتی اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا و هر نهاد دیگری باز هم فرصت تازه‌ای برای باشگاه استقلال لحاظ کنند، با فضای پر تنشی که در این باشگاه به وجود آمده و همه بازیکنان مدیریت را به نقد کشیده‌اند و اظهارات تندی انجام داده‌اند، دیگر بعید است که فتح الله‌زاده و همکاران پر تعدادش در این باشگاه به فعالیت خود ادامه دهند.

بازیکنان استقلال بعد از بازی با ذوب آهن مدیران را با انتقادات تند به نقد کشیده‌اند و در فضای موجود بعید است که این همکاری برای باشگاه استقلال نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد و حتی اگر بدهی استراماچونی نیز پرداخت شود و یا حکمی علیه باشگاه صادر نشود، مدیران استقلال با این حجم از انتقادات در این باشگاه به فعالیت خود ادامه دهند.

فتح الله‌زاده که در ایام عید در مسافرت به سر می‌برد حالا باید به فکر جدایی از باشگاهی باشد که هیچ یک از بازیکنان احترام او را نگه نداشته‌اند و با انتقادات تند مدیریت او را زیر سوال برده‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره