برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

محمد حسین مرادمند، مدافعی علیه همه اتفاقات تلخ

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
محمد حسین مرادمند، مدافعی علیه همه اتفاقات تلخ

ورزش 3/محمد حسین مرادمند روز گذشته در رفسنجان نه به سبب گلزنی بلکه به سبب نمایش خوب درفاز دفاعی یکی از بهترین های مسابقه بود، شاید هم بهترین بازیکن زمین.
محمد حسین مرادمند فصل را در استقلال خوب شروع نکرد. روزهایی که ریکاردو ساپینتو مشغول انتخاب نفرات اصلی بود، محمد حسین مردامند بعد از ماه ها دوری از شرایط مسابقه به دلیل حضور در تیم ملوان و گذران سربازی به اردوی تیم آبی ملحق شده بود و ریکاردو ساپینتو هم به زوج سیلوا و عارف غلامی در قلب خط دفاعی رسید. نمایش خوب محمد حسین مردامند در بازی به فولاد که به سبب غیبت عارف غلامی رقم خورد، باز هم نتوانست ریکاردو سایپنتو را برای تغییر در خط دفاعی قانع کند.
شرایط به گونه ای رقم خورد که در مصاف با مس رفسنجان و در بازی رفت محمد حسین مرادمند شانس حضور دوباره در ترکیب استقلال را به دست آورد. کشیدگی از ناحیه همسترینگ در این بازی باز هم این مدافع باتجربه را از ترکیب استقلال دور کند و در ادامه مصدومیت از ناحیه کمر اجازه نداد که محمد حسین مرادمند برای بازگشت به ترکیب ثابت تیم تلاش کند. محمد حسین مردامند از همه این روزهای تلخ عبور کرد و دوباره در ترکیب استقلال به مهره ثابت تبدیل شده است. با نمایشی که او دیروز در رفسنجان داشت، بعید است ریکاردو ساپینتو در بازی های پایانی دست به ترکیب تیم برنده بزند. واکنش بد سیلوا روی گل صنعت نفت ریکاردو ساپینتو را مجاب کرد، در بازی دیروز محمد حسین مردامند را به ترکیب تیم بفرستد. نه به سبب گلی که محمد حسین مرادمند در این بازی به ثمر رساند، بلکه به واسطه نمایش خوب در فاز دفاعی یکی از خوب های مسابقه و شاید هم بهترین بازیکن زمین بود.
این مدافع باتجربه با پیشروی در خط دفاعی به منشا مجال هنرنمایی نداد تا جایی که محمد ربیعی او را تعویض کرد و در ادامه پریرا که وارد زمین شد، تصمیم گرفت کمی دورتر از دروازه بازی کند تا وارد دوئل با محمد حسین مردامند نشود. این مدافع باتجربه با همه روزهای تلخی که در استقلال پشت سر گذاشت، به پایانی خوب در استقلال نزدیک می شود. پایان لیگ با اقتدار و قهرمانی در جام حذفی دو اتفاق خوب می تواند برای استقلال در روزهای پیش رو باشد و به طور حتم ادامه نمایش های خوب محمد حسین مرادمند در فاز دفاعی می تواند به استقلال برای رسیدن به این مقاصد کمک کند. ضمن اینکه محمد حسین مردامند با این رفتار درس خوبی به جوان های استقلال داد که با چند هفته نیمکت نشینی دست از تلاش و مبارزه برای فیکس شدن بر می دارند. آمادگی بدنی بالای محمد حسین مرادمند در بازی دیروز نشان داد او در هفته هایی که بازی نمی کرده خوب تمرین می کرده تا با اشاره ریکاردو ساپینتو نشان دهد، یکی از بهترین نفرات در اردوی تیم آبی است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره