برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

صحبت‌های ستاره بارسا بعد از آخرین قهرمانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
صحبت‌های ستاره بارسا بعد از آخرین قهرمانی

ورزش 3/ بارسلونا که هفته گذشته با غلبه بر اسپانیول قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرده بود، امشب مقابل رئال سوسیداد در نوکمپ با نتیجه 2-1 شکست خورد. این نتیجه اما تاثیری در برنامه آبی اناری‌ها نداشت و آنها در پایان بازی جشن قهرمانی خود را برگزار کردند.
هواداران بارسلونا بدون توجه به شکست تیم‌شان مقابل سوسیداد منتظر به صدا در آمدن سوت پایان بازی برای تماشای جشن قهرمانی و لحظه بالای رفتن جام بودند؛ جامی که سرخیو بوسکتس، کاپیتان کهنه‌کارشان، آن را بالای سر برد. این آخرین قهرمانی بوسکتس با بارسا بود، چرا که او در پایان فصل از جمع کاتالان‌ها جدا خواهد شد.
 
کاپیتان بارسلونا که در میان تشویق بی‌امان هواداران جام قهرمانی را بالای سر برد در حاشیه جشن امشب میکروفن به دست شده و برای لحظاتی با حاضرین در نوکمپ صحبت کرد.
او با ابراز امیدواری نسبت به نسل جدیدی که ادامه دهنده راه او و ستاره‌های سابقی چون ژاوی، مسی و اینیستا خواهند شد گفت: این تازه شروع کار تیم فعلی بوده و موفقیت‌های بسیاری در راه است. زنده با بارسلونا... زنده باد کاتالونیا...
هافبک باتجربه بارسلونا با تشکر از همراهی هواداران در طول این مدت گفت: از همه هواداران بارسلونا صمیمانه تشکر می‌کنم. ما با کمک و حمایت آنها به یک تیم بزرگ تبدیل شده‌ایم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره