برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

یحیی گل محمدی بدون غافلگیری در دربی 101

منبع
طرفداري
بروزرسانی
یحیی گل محمدی بدون غافلگیری در دربی 101

طرفداری/پرسپولیس با همان ترکیب همیشگی خود مقابل استقلال به میدان می رود
حالا دیگر به معنای واقعی بعید است یحیی گل محمدی غافلگیری بزرگی در دربی پیش رو داشته باشد.
شاید برای اولین بار از زمان بازگشت دوباره یحیی گل محمدی به پرسپولیس است که می توان این ادعا را مطرح کرد ترکیب سرخ ها برای بازی بعدی مشخص بوده و برای دهمین هفته پیاپی، سرخ ها باز هم یک ترکیب ثابت خواهند داشت.
از بازی اول سرخ ها در سال 1402 که پرسپولیس با ترکیب تغییر یافته و متفاوت نسبت به بازی های قبلی به میدان رفت تا بازی قبلی مقابل هوادار، تنها شاهد یک جابه جایی در ترکیب بودیم که بین مهدی عبدی و آل کثیر صورت گرفت و سرخ ها در 9 بازی پیاپی (7 لیگ + 2 حذفی) با همین ترکیب به پیروزی رسیدند.
از این رو و با این ادعا که یحیی به ترکیب ایده‌آلش رسیده و از آن مهم تر این که هنوز سرمربی نتوانسته ضد تاکتیکش را رو کند، پرسپولیسی ها به احتمال بسیار زیاد باز هم با همان ترکیب همیشگی راهی میدان می شوند. ترکیبی که در چند بازی اخیر هم بازی را برده و هم در همان دقایق ابتدایی کار را تمام کرده و به گل رسیده است.
براساس چنین دیدگاهی می توان این ادعا را مطرح کرد که پرسپولیس هیچ غافلگیری در دربی پیش رو نخواهد داشت و با همان 11 نفر آشنا پا به میدان می گذارد. همان ترکیبی که در دربی برگشت و در هفته بیست و هفتم به میدان رفت. البته با حضور آل کثیر و نیمکت نشینی مهدی عبدی. خلاف بازی های قبلی که ترکیب دو تیم با تغییرات فراوان همراه شده بود، در این بازی خاص هر تغییری در زمین از سوی پرسپولیس می تواند یک غافلگیری به حساب بیاید.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره