برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مدیر سویا: باید به خاطر ریکو قهرمان لیگ اروپا شویم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مدیر سویا: باید به خاطر ریکو قهرمان لیگ اروپا شویم

ورزش 3/ خوزه کاسترو دوست دارد فردا شب سویا قهرمان لیگ اروپا شود و بتوانند جام را به سرخیو ریکو که در کما به سر می‌برد تقدیم کنند.
دو روز پیش بود که اعلام شد سرخیو ریکو، دروازه‌بان اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن، در بیمارستان بستری شده ولی در وضعیت پایداری قرار دارد. سرخیو ریکو که سابقه بازی برای سویا را نیز دارد، پس از سقوط از اسب خود در ال روسیو (هوئلوا) از ناحیه سر آسیب دیده و طبق گزارش کانال سور، او در بیمارستان ویرجن روسیو در شهر سویل بستری شده است.
هرچند نگرانی‌ها هنوز وجود دارد ولی وضعیت او ثابت و پایدار است و فعلا خطر مرگ او را تهدید نمی‌کند.


خوزه کاسترو، رئیس باشگاه سویا، که همراه تیم راهی بوداپست (محل برگزاری فینال لیگ اروپا) شده، در جمع خبرنگاران به ریکو اشاره کرد و گفت: «من همراه خانواده سرخیو ریکو در بیمارستان بودم و باید یادآوری کنم که او یکی از ماست و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. ساعت‌ها می‌گذرند و خوشبختانه حال او رو به بهبودی است و شاهد وخامت اوضاع نبوده‌ایم. امیدوارم قبل از هر چیز سرخیو کاملا به هوش بیاید و همه چیز برایش خوب پیش برود و در ادامه ما نیز بتوانیم با پیروزی برابر رم قهرمان لیگ اروپا شویم و جام را به او تقدیم کنیم. باید به خاطر سرخیو هم که شده قهرمان شویم.»
کاسترو ادامه داد: «فصل بسیار سختی بود و در لالیگا نتوانستیم خوب کار کنیم. در حالی که به نظر همه چیز بد پیش می‌رفت و قرار بود فصل به تلخی تمام شود، با مندیلیبار در دو ماه همه چیز تغییر کرد و حالا در فینال لیگ اروپا هستیم و می‌توانیم این فصل عجیب را با یک جام ارزشمند تمام کنیم. ما در 6 فینال قبلی قهرمان شده‌ایم و خوش‌بینم این بار نیز همه چیز خوب پیش برود.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید