برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بند دردسرساز در قرارداد ستاره تیم مورینیو

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بند دردسرساز در قرارداد ستاره تیم مورینیو

ورزش 3/ پائولو دیبالا این فصل در رم درخشیده و حالا که باشگاه قصد بستن قرارداد جدیدی را با او دارد، درخواست افزایش دستمزدش را کرده است.
پائولو دیبالا تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد به رم ملحق شد و قراردادی سه ساله با این تیم امضا کرد. او هم‌اکنون بالاترین دستمزد را در بین بازیکنان رم می‌گیرد و گل‌ها و پاس‌ گل‌هایش باعث شده پاداش‌هایی که در قراردادش آمده بود، فعال شوند و حقوقش به حدود شش میلیون یورو در سال برسد.
با این حال، در قرارداد ستاره 29 ساله آرژانتینی بندی وجود دارد که باشگاه‌های خارجی با پرداخت 12 میلیون یورو می‌توانند این بازیکن را به خدمت بگیرند. رم می‌خواهد این بند را از قرارداد حذف کند و از گلزن جدیدش در مقابل پیشنهادات خارجی محافظت کند.
اگرچه دیبالا در پایتخت راضی و خوشحال است اما برداشتن این بند دردسرساز برای رم ارزان نخواهد بود و ستاره خط حمله تیم برای بستن قرارداد جدید، شرط افزایش دستمزدش را گذاشته است.


البته ستاره آرژانتینی فعلا در تعطیلات است و تا دهم جولای برنخواهد گشت؛ به این ترتیب، نهایی شدن هر گونه گفتگویی تا آن تاریخ عقب می‌افتد؛ با این حال شرط گذاشته که باید حقوقش را زیاد کنند، به ویژه اینکه چند باشگاه لیگ برتری با ایجنت او تماس گرفته‌اند و برای جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده‌اند.
مذاکره بین رم و ایجنت دیبالا به زودی شروع می‌شود و رم به دنبال این است که با گنجاندن بند پاداش در ازای عملکرد، قرارداد جدیدی با این بازیکن ببندد و بند 12 میلیون یورویی را بردارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید