به گزارش ايسنا، پژمان نوري در پايان ديدار تيم ملي ايران برابر ازبکستان که با شکست سرخپوشان ايراني همراه بود، گفت: ازبکها تنها از روي يک ضربه ايستگاهي به گل دست پيدا کردند. تيم ملي ما تاکنون دو گل دريافت کرده که هر دوي آنها روي ضربات ايستگاهي بوده و از همين رو 6 امتياز مهم را از دست داديم.
نوري در ادامه بيان کرد: از حالا بايد منتظر اما و اگر باشيم و فکر ميکنم که حتما بايد بازي آخرمان برابر کره را با پيروزي در سئول همراه کنيم و کارمان خيلي سخت شده است.