برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیغام ویژه گل شماره نهصد و نود و نه استقلال!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیغام ویژه گل شماره نهصد و نود و نه استقلال!

ورزش 3/ استقلال با تک گل محمد مرادمند توانست از سد ملوان عبور کند،این تک گل 999امین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر بود.
علم نومورولوژی سیستم تفسیری است که به اعداد معنای خاصی نسبت می دهد. با تحلیل اعداد مرتبط با زندگی فرد، می توان الگوها و تمایلات ذهنی، شخصیت، مسیر زندگی و فرصت های ممکن را بررسی کنند، در حالی که عدد 999 نمایانگر یک پایان است، به این معناست که زمان شروع دوباره فرا رسیده است و آغازهای جدید در دسترس هستند!

محمد مرادمند پس از دوری از استقلال به دلیل مشکلات سربازی بار دیگر به این تیم بازگشت اما این بار با نیمکت نشینی،اما در فصل جدید او به یکی از ارکان اصلی تیم استقلال شده است،دوران جدید او در استقلال با گل 999 همراه شد،گویا مسیرجدیدی برای او باز شده است و مرادمند به دنبال این است که عملکرد انتهای فصل قبل را از ابتدای این فصل پیش بگیرد.
این گل شروعی برای سیدحسین حسینی هم بود،دروازبانی که ماه های اخیر فشارهای زیادی را تحمل کرد و گزینه های مختلفی برای جانشینی او مطرح شد بار دیگر ناجی آبی ها بود و با مهار پنالتی آبی پوشان را در بازی نگه داشت،او بار دیگر اعتماد هواداران استقلال را همراه خود دارد و فرصتی است که کاپیتان استقلال می تواند به خوبی از آن استفاده کند.
گل شماره 999 استقلال خیلی از شرایط را تغییر داد،حسینی بار دیگر ناجی آبی ها بود،او با مهار پنالتی فشار انتقادات را از روی مرادمند برداشت و در ادامه مرادمند با گل 3امتیازی که به ثمر رساند شرایط را برای خودش و استقلال متفاوت کرد،یک معامله همه سر سود برای حسینی،مرادمند و مجموعه استقلال،همه برای یکی،یکی برای همه!

محمد مرادمند اهداف دیگری را هم دنبال میکند،رسیدن به ترکیب تیم ملی در آستانه جام ملتهای آسیا یکی از آرزوهای فوتبالی اوست،با درخشش در ترکیب استقلال و حفظ عملکرد فعلی این اتفاق دور از دسترس نیست و میتواند روی رقابت با دیگر رقبای آماده و نامی خود که در تیم ملی فوتبال هستند حساب کند.
دوبازیکن استقلال در حالی که دوران فوتبالی سختی را در این اواخر گذرانده اند،توانستند امشب استقلال را برنده از میدان خارج کنند،همزمان شدن این اتفاق با عدد 999 یک پیام برای این دو بازیکن است،فصل جدیدی از زندگی فوتبالی شما فرا رسیده است!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره