برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

6 بازیکن سپاهان مشکلی برای بازی در آسیا ندارند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
6 بازیکن سپاهان مشکلی برای بازی در آسیا ندارند

ورزش 3/صبح امروز بار دیگر اخبار پیرامون تیم فوتبال سپاهان داغ بود و منصور قنبرزاده با حضور به عنوان میهمان تلفنی برنامه درباره برخی از قراردادهای باشگاه سپاهان در پنجره تابستانی صحبت کرد.
این صحبت‌ها بار دیگر فضای پیرامون باشگاه سپاهان را متشنج کرد، تا مجتبی فریدونی مدیرعامل سابق سبزپوشان اصفهانی نسبت به این شرایط معترض شود و با اشاره به بندهای قانونی نسبت به تضعیف سپاهان پیش از ورود به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گلایه کند.
او در این مورد با اشاره به قوانین نوشته است: « بر اساس‌ مقررات‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا برای‌ رقابت‌های فصل‌ جاری لیگ قهرمانان آسیا، یکی از شروط مجاز بودن بازیکن برای‌ شرکت در رقابت‌ های آسیایی ثبت بازیکنان طبق مقررات‌ فدراسیون کشور مربوطه برای‌ رقابت‌های داخلی است‌. به‌ بیان دیگر Eligibility بازیکن منوط به‌ اصلاح قرارداد این شش بازیکن خواهد بود.  از آنجا که‌ در رأی کمیته انضباطی تنها جریمه های در نظر گرفته‌ شده‌ برای‌ باشگاه‌ قابل استیناف خواهی است‌  و رأی این کمیته قطعا تغییر نخواهد کرد،  سپاهان صرفا در صورتی مجاز به‌ استفاده‌ از  این شش بازیکن خود ( به‌ علاوه‌ عیسی آل کثیر و دابو ) خواهد بود که‌ بتواند با اصلاحات مورد نظر قراردادهای آنها در سازمان‌ لیگ ثبت کند. در غیر این صورت‌ و شکایت احتمالی  حریفان آسیایی نتایج بازی ها سه‌ بر صفر به‌ نفع رقبا خواهد شد.»

این موضوعی است که می‌تواند دغدغه بزرگی برای فوتبال ایران و به ویژه سپاهان و هوادارانش باشد.
با این حال ساعتی پس از اعلام این نگرانی، مهدی سلیمی مدیر تیم فوتبال سپاهان با قاطعیت تاکید کرده که 6 بازیکن سپاهان که با حکم کمیته انضباطی اجازه حضور در لیگ برتر را ندارند، در مسابقات آسیایی مشکلی برای حضور در ترکیب تیم ندارند و استعلام آنها از کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته شده است.

رضا شکاری، رضا اسدی، پیام نیازمند، احسان پهلوان، کاوه رضایی و هادی محمدی 6 بازیکنی هستند که با حکم اخیر کمیته انضباطی تا اصلاح قراردادهایشان حق بازی در لیگ برتر را ندارند، اما مهدی سلیمی می‌گوید آنها در آسیا مشکلی برای بازی ندارند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره