برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چشم و هم‌چشمی بارسا؛ هافبکی مثل ستاره رئال می‌خواهیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
چشم و هم‌چشمی بارسا؛ هافبکی مثل ستاره رئال می‌خواهیم

ورزش 3/بارسلونا در حال جستجو برای پیدا کردن جانشین بلندمدت سرخیو بوسکتس در خط میانی تیم است.
با اینکه پائو تریم و مارک برنال، ستاره‌های لاماسیا به عنوان استعدادهای آینده‌دار باشگاه تحسین می‌شوند، اما به گزارش موندو دپورتیوو، دکو برای این پست یک بازیکن فیزیکی با توان دوندگی بالا می‌خواهد.
آنها به عنوان نمونه از ادگار داویدز و یایا توره نام می‌برند که با ورودشان به خط هافبک بارسا، انرژی تازه‌ای به این تیم اضافه کردند. از نظر پروفایل خاص‌تر، دکو به دنبال بازیکنی مانند اورلین شوامنی، ستاره جوان خط هافبک رئال مادرید است. به عبارت دیگر، بازیکنی که قادر به پوشش خط دفاعی تیم است و گاهی اوقات نیز به محوطه جریمه حریف نفوذ می‌کند.

به همین منظور سه بازیکن به بارسلونا لینک شده‌اند. اولی یوسف فوفانا، هافبک موناکو که در کنار شوامنی برای تیم ملی فرانسه بازی کرده است، دومی آمادو اونانا، بازیکن اورتون که استعدادیاب‌های بارسلونا گزارش‌های مثبتی درباره او ارائه داده‌اند و آخری برونو گیمارش، هافبک نیوکسل. شایعات انتقال این بازیکن به بارسا در گذشته هم منتشر شده بود و ممکن است توانایی‌های او با خواسته‌های دکو برای این پست مطابقت داشته باشد.

به نظر می‌رسد مدیر ورزشی بارسلونا بیشتر از هافبکی که سرعت جریان بازی را کنترل می‌کند، به دنبال بازیکنی است که توپ‌گیری کند و مالکیت را به تیم برگرداند. این خصوصیت با ویژگی‌های ایلکای گوندوگان و سرخیو بوسکتس متفاوت است.
سوال اصلی اینجاست که بارسلونا بودجه لازم برای جذب یکی از این بازیکنان را از کجا تامین کند. وضعیت مالی آنها همچنان نامساعد است. برونو گیمارش به مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است و فوفانا و اونانا که هر کدام با ۲۲ سال سن هافبک‌های باهوش و توانایی هستند، ارزان نخواهند بود و در صورت در دسترس بودن، قطعاً بارسلونا تنها مشتری آنها نخواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید