برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جراحی موفقیت‌آمیز ستاره بارسا به‌دست پزشک ایرانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جراحی موفقیت‌آمیز ستاره بارسا به‌دست پزشک ایرانی

ورزش 3/تراشتگن نزدیک به سه هفته پیش بود که دچار مصدومیت از ناحیه کمر شد. او اردوی تیم ملی آلمان را ترک کرد و به بارسلونا برگشت اما در نهایت پزشکان بارسا به وی توصیه کردند که بهتر است تن به جراحی بدهد. 
تراشتگن پس از مشورت با چند متخصص دیگر قبول کرد که جراحی کند و روز گذشته در بیمارستان استراسبورگ فرانسه این جراحی به انجام رسید. جراحی سه ساعت به طول انجامید و در ساعت 21.30 به وقت محلی تمام شد.پزشک جراح، افشین گنجی بود و او از روند کار کاملا رضایت داشت. 
طبق پیش بینی ها انتظار می رود گلر آلمانی از دو ماه دیگر به میادین برگردد. او از اواسط بهمن ماه و قبل از بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان می تواند دوباره درون دروازه بارسا قرار بگیرد و تا آن زمان اینیاکی پنیا جای او را پر خواهد کرد. گلری که در بازی برابر رایو، پورتو و اتلتیکو نمایشی قابل قبول داشت.

تراشتگن در ادامه، 9 بازی لالیگا برابر خیرونا، والنسیا، آلمریا، لاس پالماس، بتیس، ویارئال، اوساسونا، آلاوس و گرانادا را از دست می دهد و در سوپرجام اسپانیا نیز غایب خواهد بود. او اولین بازی بارسا در جام حذفی را نیز از دست می دهد و در صورت صعود بارسا، بازی دور یک هشتم نهایی را نیز از دست می دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید