برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شریفات و تبریزی از لیست آلومینیوم خارج می‌شوند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شریفات و تبریزی از لیست آلومینیوم خارج می‌شوند

ورزش 3/روح‌الله اصغری سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مصاحبه ای درباره آخرین وضعیت این باشگاه صحبت کرد و گفت: «از روز شنبه تمرینات بدنسازی تیم ما برای نیم فصل دوم شروع شده و به‌صورت دو جلسه صبح و عصر تمرینات در اراک برگزار می‌شود.»
او در واکنش به این سوال که شرایط باشگاه در رابطه با نقل و انتقالات زمستانی چگونه است، بیان کرد: «تا الان یک بازیکن که آقای سجاد آقایی هستند از جمع ما جدا شده‌اند و محمد مسلمی‌پور هم احتمالا طی روزهای آینده از ما جدا خواهد شد. با توجه به اینکه تیم‌ها خیلی بازیکن مازادی هم ندارند، ما در حال حاضر، برای بازیکن ورودی هم فعلا گزینه‌ای مد نظر نداریم. 
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم درباره پارگی رباط صلیبی پای دو بازیکن آلومینیوم هم صحبت کرد و گفت: بله متاسفانه آقای مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات هر دو با پارگی رباط صلیبی مواجه شده‌اند و ادامه‌ی فصل را از دست دادند. به احتمال زیاد برای نیم فصل دوم از لیست خارج خواهند شد.
اصغری سپس در واکنش به این سوال که باتوجه به نتایج کسب شده در نیم فصل اول، هدف مدیریت و کادر فنی برای پایان فصل چه خواهد بود، عنوان کرد: خدا رو شکر با توجه به نتایجی که نیم فصل اول گرفتیم، خیلی بهتر از بودجه‌ای که برای تیم در نظر گرفته بودیم ظاهر شدیم. ما تیم را با ١٢٠ میلیارد بستیم و هدفمان این است که در نیمه ابتدایی جدول باشیم.
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم در واکنش به این سوال که آیا به کسب سهمیه امیدوار هستند، اینطور پاسخ داد: شرایط در نیم فصل دوم قطعا پیچیده‌تر و سخت‌تر خواهد بود. تیم‌های دیگر بودجه‌ی بیشتری داشتند و فرا تر از ما هزینه کردند و بی‌شک نیم فصل سختی در پیش داریم. امیدواریم بتوانیم روند خوبی که در نیم فصل اول داشتیم، حفظ کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید