سؤال عجیب ژوزه از مسئولان باشگاه در مورد کریمی

منبع
بروزرسانی
سؤال عجیب ژوزه از مسئولان باشگاه در مورد کریمی
به گزارش فارس، علي کريمي که از سوي ژوزه به دليل برخي اتفاقات کنار گذاشته شده بود، امروز پس از پادرمياني برخي از پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس در تمرين امروز قرمزپوشان شرکت کرد. کريمي که از ساعت 12:30دقيقه در ورزشگاه درفشي‌فر حضور پيدا کرد ابتدا دقايقي به فيزيوتراپي رفت و سپس جداگانه درجلسه‌اي با نژاد‌فلاح عضو هيئت‌مديره، خانباني روانشناس پرسپوليس شرکت کرد. پس از اينکه طرفين به تفاهم لازم رسيدند در جلسه‌اي با ژوزه شرکت کردند و بالاخره با پادرمياني استيلي و زادمهر، ژوزه با بازگشت کريمي به پرسپوليس به شرط اينکه در چارچوب تيم حرکت کند موافقت کرد، اما سؤال عجيب ژوزه در هنگام ورودش به ورزشگاه درفشي‌فر از مسئولان باشگاه پرسپوليس اين بود که آيا کريمي که در تمرين حضور پيدا کرده عذرخواهي انجام داده يا خير؟ که مسئولان باشگاه پرسپوليس نيز به او اعلام کردند که کريمي اين کار را انجام داده است.