برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نظرسنجی: انتخاب عجیب روی نیمکت پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نظرسنجی: انتخاب عجیب روی نیمکت پرسپولیس

ورزش 3/هواداران  پرسپولیس نسبت به انتخاب مدیران این باشگاه برای جانشین یحیی گل محمدی واکنش تندی نشان داده‌اند.
هیچکس تصور اینکه اگر روزی قرار به رفتن یحیی گل محمدی باشد، اوسمار بخواهد جانشین وی باشد را نداشت اما مدیران پرسپولیس نشان دادند که قادر هستند هر محالی را ممکن کنند!
مدیریت پرسپولیس با برچسب زدن روی موفقیت چند ماه قبل یحیی گل‌محمدی با همکاری این مربی برزیلی، در نهایت اما او را شایسته نیمکت این تیم عنوان کردند تا اوسمار ویرا یکی از تاریخی‌ترین تجربیات دوران مربیگری‌اش را اکنون در اختیار داشته باشد.
مدیریت پرسپولیس که تمامی دو هفته و اندی بعد از پایان همکاری با یحیی گل محمدی را با بازی اسم – فامیل و گزینه‌های خارجی سپری کرده بودند و در این بین نیز بخشی از زمان را صرف مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ کرده بودند، در نهایت اما به شایعاتی که طی روزهای اخیر قوت گرفته بود و با عنوان "سرمربی" کار را به اوسمار سپردند.
اقدامی که البته قابل پیش بینی بود با موضع گیری تند جامعه هواداری این تیم همراه شود. هواداران پرسپولیس از ساعاتی بعد از این انتخاب به اشکال مختلف سعی در ابراز انتقاد خود نسبت به این موضوع کرده‌اند. از کامنت‌های چند ده هزاری زیر پست مربوط به انتخاب اوسمار تا دیگر فضاهای مجازی.
با این حال هر آنچه که هست باید اوسمار را به عنوان سرمربی آتی پرسپولیس تا پایان فصل قلمداد کرد؛ اگر او شرایط فنی این اتفاق را تا پایان فصل طی کند و شرایط به سمتی پیش نرود که مدیریت خیلی زود پی به اشتباه تصمیم خود برده و نسبت به تغییر اقدام کند.
مدیریت باشگاه اما به واسطه خزانه خود در نهایت تصمیم گرفت که بودجه در نظر گرفته شده برای سرمربی بعدی را صرف هزینه‌های جاری باشگاه و پرداخت مطالبات و البته جذب بازیکن کند. اتفاقی که شاید باعث شود به هدف زودبازده خود تا پایان فصل دست یابند.

به نظر می‌رسد این پایان ماجرا نیست؛ آنها اکنون در حال مذاکراتی دوباره برای اضافه کردن یک گزینه ایرانی هم هستند. حسین عبدی بازیکن اسبق پرسپولیس که مدتی کوتاه نیز در بخش فنی این تیم طی دهه‌های قبلی حضور داشت و طی مدت اخیر نیز بحث حضورش در نیمکت این تیم و جانشینی یحیی گل محمدی وجود داشت، اکنون به عنوان گزینه دستیاری اوسمار مطرح شده است.
به نظرتان تصمیم باشگاه در انتخاب اوسمار برای سرمربیگری این تیم چطور بوده و حضور احتمالی حضور عبدی را روی نیمکت تیمی که فصل گذشته سه‌گانه قهرمانی را کسب کرده، چطور ارزیابی می‌کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره