2
0
0
آخرین خبر/_آقا مرشد این بار یه نقلقول خیلی زیبا و پرمعنا رو با ما به اشتراک میذاره که دربارهی زیباییِ اسراف نکردن هست.
بزرگان همیشه میگن: «اسراف کردن هیچوقت کار خوبی نیست، مگر در مسیرِ انجام کار خیر!» یعنی فقط و فقط وقتی باید از چیزی سخاوتمندانه استفاده کرد که اون کار باعث خیر و صلاح بقیه بشه.
بیاید با هم گوش بدیم و ببینیم چقدر این کلام میتونه راهنمای زندگی ما باشه…
سر سفره خدا | ویژه ماه محرم__🕓 هر روز ساعت ۱۶ | 🕗 بازپخش ساعت ۲۰__ از شبکه نهال