نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

کشف انگشتر رهبر انقلاب در خانه یک سارق

منبع
مهر
بروزرسانی
کشف انگشتر رهبر انقلاب در خانه یک سارق
مهر/ رئيس پايگاه يکم پليس آگاهي پايتخت از پيدا شدن يک انگشتر اهدايي مقام معظم رهبري در خانه يکي از سارقان سابقه دار تهراني خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سيد علي شريفي در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: چندي پيش در شمال تهران ماشين يکي از مسئولان دولتي به سرقت مي‌رود و بعد از تشکيل پرونده در پليس اين پرونده هم همانند ديگر پرونده‌ها در دستور کار قرار مي‌گيرد.

وي افزود: باند ۱۱ نفره سارق خودرو که خودروهاي ماکسيما، پرشيا و… سرقت مي‌کردند و تمامي اين افراد سابقه دار هم بودند توسط مأموران پايگاه يکم پليس آگاهي پايتخت دستگير مي‌شوند و ماشين همان فرد مسئول هم در کشفيات محل اختفاي اين باند ۱۱ نفره پيدا مي‌شود.

رئيس پايگاه يکم پليس آگاهي پايتخت گفت: طبق وظيفه، پليس با آن فرد تماس مي‌گيرد و اعلام مي‌کند که خودروي سرقتي اش پيدا شده و براي تحويل به پايگاه پليس آگاهي مراجعه کند.

سرهنگ شريفي ادامه داد: آن مسئول بعد از مراجعه براي دريافت خودرو مي‌گويد که در داشبورد خودرو، انگشتري که مقام معظم رهبري به وي هديه داده بود هم وجود داشته که اکنون نيست.

وي بيان کرد: با توجه به اصرار آن فرد و با توجه به ارزش معنوي اين انگشتر بازجويي سارقان در دستور کار قرار مي‌گيرد و سارق در اعترافات خود مي‌گويد که در داشبورد ماشين اين انگشتر وجود داشته که آن را براي مادرم بردم و الان اين انگشتر در خانه نزد مادرم است.

رئيس پايگاه يکم پليس آگاهي پايتخت در پايان گفت: مأموران پايگاه يکم پليس آگاهي پايتخت به خانه آن سارق مراجعه مي‌کنند و انگشتر را در آن خانه پيدا مي‌کنند و به آن مسئول تحويل مي‌دهند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar