برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تغییر طراحی گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ به این صورت خواهد بود

منبع
ترنجي
بروزرسانی
تغییر طراحی گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ به این صورت خواهد بود

ترنجی/ باید گفت که گوشی‌های تاشو گلکسی Z سامسونگ و به خصوص در مدل Fold خیلی تغییر طراحی ظاهری برجسته‌ای نداشته‌اند. درباره سری گوشی‌های تاشو سال ۲۰۲۴ این شرکت نیز به نظر می‌رسد همین روند ادامه داشته باشد. براساس گزارش‌های جدید می‌توان گفت که تغییر طراحی گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ به این صورت خواهد بود.

تغییر طراحی گلکسی زد فولد ۶
چند ماه پیش اولین رندرهای غیررسمی که طراحی منتسب به Galaxy Z Fold 6 را نشان می‌دادند، منتشر شدند. این رندرها به تغییر طراحی پرچمدار آینده گوشی‌های تاشو سامسونگ اشاره داشتند. حالا شواهد بیشتری در حمایت از آن گزارش‌ها وجود دارد.

برند امریکایی لوازم جانبی به نام Thinborne به تازگی رندرهای CAD مربوط به Galaxy Z Fold 6 را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است. آن‌ها می‌گویند گلکسی زد فولد ۶ به سمت طراحی زاویه‌دارتر پیش می‌رود. البته به آیفون ۱۵ اشاره می‌شود که نمی‌دانیم دقیقا مربوط آن‌ها چه چیزی از طراحی پرچمدار فعلی اپل است.


انتظار می‌رود Galaxy Z Fold 6 سامسونگ جایی در نیمه اول تابستان امسال و در پاریس رونمایی شود. در این رویداد Unpacked سامسونگ باید رونمایی از Galaxy Z Flip 6 نیز انجام شود. همچنین انتظار داریم گلکسی رینگ هم به صورت رسمی و نهایی رونمایی و عرضه شود.

سامسونگ سال به سال طراحی بیرونی سری گلکسی زد فولد را اصلاح کرده است. با قضاوت بر اساس رندرهای غیررسمی، Galaxy Z Fold 6 ممکن است ادامه زبان طراحی باشد که اولین بار توسط Z Fold 3 ارائه شد. در نسل جدید، سامسونگ حتی بیشتر به سطوح صاف و گوشه‌های تیز متمایل می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید طراحی ظاهری یک گوشی تاشو در حال حاضر اهمیت بیشتر دارد یا رسیدن به وزن و ضخامت بهتر؟ حتی پیداکردن نسبت نمایشگر بهتر شاید مهم‌ترین باشد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره