برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ماشین لباسشویی جدید شیائومی از یک گوشی پایین‌رده هم ارزان‌تر است!

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
ماشین لباسشویی جدید شیائومی از یک گوشی پایین‌رده هم ارزان‌تر است!

گجت نیوز/ شیائومی از یک ماشین لباسشویی جدید رونمایی کرد که با وجود کارایی بالا و کاربری آسان، قیمتش قابل مقایسه با گوشی‌های اقتصادی است.
 
تازه‌ترین محصولی که شیائومی در بازار لوازم خانگی عرضه کرده، یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک با ظرفیت ۸ کیلوگرم است. طراحی ساده این لباسشویی، باعث می‌شود حتی افراد سالمند هم به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.



مشخصات و امکانات
ماشین لباسشویی 8 کیلویی شیائومی MIJIA، بدنه‌ای باریک به پهنای 495 میلی‌متر دارد تا در تنگ‌ترین قسمت‌های منزل هم قابل جایگذاری باشد. این دستگاه، یک سرحد دمایی 95 درجه سانتیگرادی با نرخ استریل‌سازی 99.99 درصدی هم دارد که می‌تواند باکتری‌ها را به شکلی موثر از بافت پارچه‌ پاک کند.

همچنین از عملکرد «حذف هیره ۶۰ درجه سانتیگراد» پشتیبانی می‌کند؛ فرآیندی که منجر به نابودی هیره‌های چسبیده به لباس‌ها می‌شود (موجودات میکروسکوپی از زیر رده کنه‌ها).

 

موتور این لباسشویی از نوع BLDC است و طوری عایق‌کاری شده که کمترین صدا را در محیط پخش کند.

یکی از قابلیت‌های هوشمند آن، تشخیص وزن لباس‌های بارگیری شده است و بر اساس همین وزن، ماشین می‌تواند مقدار آب لازم و زمان شستشو را تنظیم کند. یک ویژگی جالب دیگر، امکان اضافه کردن لباس در حین کارکرد دستگاه است.

قیمت ماشین لباسشویی جدید Xiaomi MIJIA
لباسشویی ۸ کیلوگرمی شیائومی در چین با قیمت ۹۹۹ یوان به فروش می‌رسد که با ۱۳۹ دلار برابری می‌کند. هنوز جزئیاتی درباره عرضه این محصول در بازارهای جهانی منتشر نشده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره