برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

این رقیب اصلی ردمی توربو ۳ است؛ موبایلی با شارژ ۱۲۰ وات و نمایشگر ۶ هزار نیت

منبع
زوميت
بروزرسانی
این رقیب اصلی ردمی توربو ۳ است؛ موبایلی با شارژ ۱۲۰ وات و نمایشگر ۶ هزار نیت

زومیت/ گوشی قاتل پرچمدار GT Neo 6 ریلمی با پرنورترین نمایشگر صنعت موبایل و تمرکز ویژه روی قدرت پردازشی رونمایی شد.
 
ریلمی رسماً از گوشی GT Neo 6 رونمایی کرد. جانشین GT Neo 5 با پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳، نمایشگر پرنور و طراحی جذاب رقیبی جدی برای ردمی توربو ۳ محسوب می‌شود.

ریلمی جی‌تی نئو ۶ از خنک‌کننده‌ی محفظه‌ی بخار ۱۰٬۰۱۴ میلی‌مترمربعی بهره می‌گیرد تا بتواند گرمای پردازنده‌ی قدرتمندش را کنترل کند. ریلمی ازطریق قابلیت نرم‌افزاری Geek Performance 2.0 به کاربران اجازه می‌دهد فرکانس‌ CPU و GPU را شخصی‌سازی کنند.

AI Burning Mode حالت دیگری است که به پردازنده‌ اجازه می‌دهد به حداکثر توان خود دست یابد؛ البته تنها زمانی که خنک‌کننده‌ی خارجی اختصاصی ریلمی به گوشی متصل باشد.

جدیدترین گوشی ریلمی از نمایشگر اولد ۶٫۷۸ اینچی 1.5K بهره می‌برد که به‌طور خاص برای بازی‌هایی مانند Genshin Impact و Honor of Kings بهینه شده است تا وضوح و جلوه‌های بصری بهتری را نسبت‌به رقبا به‌تصویر بکشد.

 Realme
نمایشگر GT Neo 6 دقیقاً مشابه ریلمی GT Neo 6 SE است و می‌تواند به بیشینه‌ی روشنایی ۶٬۰۰۰ نیت هنگام پخش محتوای HDR دست یاید. حداکثر روشنایی نمایشگر در حالت عادی ۱٬۰۰۰ نیت است و نرخ نوسازی آن (به‌لطف فناوری 8T LTPO) بین ۰٫۵ تا ۱۲۰ هرتز بسته‌به محتوای درحال نمایش تغییر می‌کند.

ریلمی GT Neo 6 از فناوری جدید محافظت از چشم با هوش مصنوعی استفاده می‌کند؛ قابلیتی که Greenfield نام دارد. ریلمی ادعا می‌کند که این اولین راهکار فعال محافظت از چشم در صنعت موبایل است.

 Realme
گوشی قاتل پرچمدار ریلمی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (حسگر سونی IMX882) با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین هشت مگاپیکسلی فوق عریض (حسگر سونی IMX355) در کنار دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است.

انرژی گوشی جدید ریلمی از باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات تأمین می‌شود و می‌توان ۵۰ درصد ظرفیت باتری را در ۱۰ دقیقه شارژ کرد.

 Realme
ریلمی برای گوشی جدیدش شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ را در نظر گرفته است. این گوشی از گواهی IP65 و NFC و GPS دو فرکانسه برای موقعیت‌یابی دقیق پشتیبانی می‌کند.

ریلمی قصد دارد نسخه‌ی ویژه‌ای از GT Neo 6 را با پسوند Perfect World راهی بازار چین کند. این نسخه با رنگ بنفش و جعبه‌ی مخصوص شامل یک‌سری لوازم‌جانبی از جمله ریلمی بادز ایر ۶ به مشتریان چینی ارائه می‌شود.

قیمت گوشی ریلمی مدل GT Neo 6 در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۲٬۰۹۹ یوان (حدود ۲۹۰ دلار) شروع می‌شود. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی به ۲٬۹۹۹ یوان (حدود ۴۱۵ دلار) می‌رسد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره