برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

معاون اپل استراتژی‌های این شرکت درباره مدل‌های مختلف آیپد را توضیح داد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
معاون اپل استراتژی‌های این شرکت درباره مدل‌های مختلف آیپد را توضیح داد

دیجیاتو/ پس از معرفی آیپد پرو که حتی از آیپد ایر نازک‌تر است، اپل حالا تعریف تازه‌ای را برای مدل‌های مختلف تبلت‌های خود ارائه کرده است.

پس از رویداد آیپد اپل در هفته گذشته، بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان اشاره کردند که آیپد پرو جدید در واقع نازک‌تر و سبک‌تر از آیپد ایرهای فعلی است. این موضوع باعث شد برای کاربران این سؤال پیش آید که کلمه «Air» در‌حال‌حاضر برای اپل چه معنایی دارد.

در یک مصاحبه جدید، «گرگ جازویاک»، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل، توضیحاتی دراین‌باره ارائه کرد. جوزویاک در گفت‌وگو با «آرون ماینی» توضیح داد که اپل در واقع قصد دارد ویژگی‌های مختص به آیپد پرو را با قیمت پایین‌تر، در دیوایس‌های آیپد ایر بگنجاند:

«بدیهی است که با تغییر ضخامت، نام محصولات را تغییر نمی‌دهیم، اما مدل‌های Air درواقع یکی از محصولات خطوط تولید آیپد است که ویژگی‌های مدل Pro را با قیمت مقرون به‌صرفه ارائه می‌کند. این چیزی است که آیپد ایرها را به‌نوعی مشهور می‌کند. به‌عنوان مثال، آیپد ایر 2024 مجهز به تراشه M2 است که در نسل قبلی آیپد پرو قرار داشت. همچنین می‌توان گفت که اندازه 13 اینچی نیز یک ویژگی دیگر بود که در مدل‌های پرو وجود داشت و حالا در آیپد ایرهای جدید با قیمت پایین‌تر وجود دارد.»

از نظر جازویاک، اپل مدل‌های مختلف آیپد را با این استراتژی‌ها عرضه می‌کند:

آیپد 10: «این محصول مدل پایه آیپدها است. این مدل شامل ویژگی‌های اصلی است که کاربر دوست دارد در یک iPad مقرون‌به‌صرفه وجود داشته باشد.»
آیپد ایر: «ویژگی‌های آیپد پروهای قبلی با قیمتی به‌مراتب کمتر، در این مدل وجود دارد.»
آیپد پرو: «ایده اپل این است که آیپد پروها ویژگی‌های نوآورانه‌ای ارائه کنند؛ نه‌فقط ویژگی‌های معمولی که از یک آیپد انتظار می‌رود. به‌عنوان مثال نمایشگر Ultra Retina XDR، بهترین نمایشگر جهان در حوزه تبلت‌ها است و در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد.»
جازویاک در نهایت گفت: «امیدواریم روزی شاهد مهاجرت همه کاربران به مدل‌های پرو باشیم.»

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره