logo

بسته الحاقی بازی The Talos Principle 2 معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله دیجی کالا/ استودیوهای Croteam و دیوالور دیجیتال بالاخره از اکسپنشن بازی The Talos Principle 2 رونمایی کردند. این بسته الحاقی که Road to Elysium نام دارد در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) عرضه می‌شود و برچسب قیمتی ۲۰ دلاری خواهد داشت.

به‌نظر می‌رسد بازی تحسین‌شده و محبوب The Talos Principle 2 که با ذهن‌تان بازی می‌کند و معماهای چالش‌برانگیزی را مقابل‌تان قرار می‌دهد، به آخر خط نرسیده و توسعه‌دهندگان قصد دارند آپدیت و به‌روزرسانی‌های تازه‌ای را برای آن منتشر کنند. در رویداد دیوالور دایرکت (Devolver Direct) که اخیرا برگزار شد، از اکسپنشن این عنوان رونمایی شد و به گیمرها وعده داده شد Road to Elysium آن‌ها را در دنیای منحصربه‌فرد بازی غرق خواهد کرد و دیدگاه تازه و خاصی از آینده‌ای که تالوس پرینسیپل طراحی کرده ارائه می‌دهد.

این اکسپنشن سه‌ قسمتی، شما را با شخصیت‌هایی دوست‌داشتنی آشنا می‌کند و از طریق مجموعه داستان‌هایی تامل‌برانگیز، مهارت‌تان در حل پازل را به چالش می‌کشد.

به دنبال وقایع بازی اصلی، Road to Elysium هم ادامه‌دهنده‌ی داستانِ تکامل دنیای ربات‌ها است و دیدگاه جدیدی در رابطه با برخی لحظات کلیدی ماجراجوییِ ۱K در این مسیر بیان می‌کند. در این بسته الحاقی بازیکن با پازل‌هایی روبه‌رو می‌شود که مکانیزم‌های جدیدی برای حل کردن‌شان در نظر گرفته شده است.

این بسته الحاقی از سه بخش مجزا تشکیل شده که هر کدام حس و ظاهر متفاوتی دارند:

Orpheus Ascending: فلسفه‌ی عشق، مرگ و از نو متولد شدن را از طریق داستان Hypatia و Sarabhai کاوش خواهید کرد. به نقش ۱K برگردید و وارد ذهن Sarabhai شوید تا تکه‌های خرد شده‌ی شخصیت او را بازیابی کنید. این فصل در محیطی باشکوه که از مصر باستان الهام گرفته شده جریان دارد و شما را به چالش می‌کشد تا مجموعه‌ای از پازل‌های پیچیده‌ی مبتنی بر لیزر را به روش‌هایی غیر متعارف حل کنید.
Isle of the Blessed: همان‌طور که Yaqut و Miranda به کورنلیوس و آتنا در یک ماجراجویی معما‌محور در جزیره‌ای خیره‌کننده می‌پیوندند، با آن‌ها همراه شوید. با استفاده از ابزارهای‌تان، خود را با طیف گسترده‌ای از پازل‌هایی که قبلا ندیده‌اید به چالش بکشید. پازل‌هایی که در نهایت به Hexahedron ختم می‌شوند؛ یک پازل پیوسته و بزرگ که در یک برج مرموز قرار گرفته است.
Into the Abyss: به یکی از غم‌انگیز‌ترین لحظات بازی The Talos Principle 2 باز خواهید گشت تا متوجه شوید وقتی بایرون در Megastructure به دام افتاد چه اتفاقی برای او رخ داد. این فصل که در مجموعه‌ای از جزیره‌های شناور اتفاق می‌افتد، شما را به سفری هیجان‌انگیز در یک دنیای رویایی پر از معماهای بسیار دشوار می‌برد و کاری می‌کند حتی بازیکنان قدیمی و کارکشته‌ی این اثر هم سرگیجه بگیرند.
بازی The Talos Principle 2 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. پی‌سی پلیرها هم می‌توانند از طریق فروشگاه استیم و اپیک گیمز این عنوان را خریداری کرده و به تجربه‌ی آن مشغول شوند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر