logo

عرضه احتمالی آنر X60i در تابستان؛ مروری بر مشخصات و شایعات

منبع
ديجي رو
بروزرسانی
عرضه احتمالی آنر X60i در تابستان؛ مروری بر مشخصات و شایعات

دیجی رو/ ماه گذشته، شرکت آنر سری گوشی‌های هوشمند «آنر 200» (Honor 200) را در چین رونمایی و در اوایل همین ماه هم گوشی تاشو «مجیک وی فلیپ» (Magic V Flip) را معرفی کرد. انتظار می‌رود این برند در ماه آینده از گوشی مجیک V3 نیز رونمایی کند. به نظر می‌رسد آنر همچنین در حال کار بر روی سری گوشی‌های هوشمند «آنر ایکس 60» (Honor X60) برای بازار چین است. به تازگی دستگاهی ناشناس از خانواده X60 با شماره مدل LYN-AN00 در پایگاه داده پلتفرم تأییدیه TENAA چین کشف شده است؛ دستگاهی که گفته می‌شود احتمالاً با نام آنر X60i به بازار عرضه خواهد شد. با ما در دیجی رو همراه باشید.

مشخصات احتمالی آنر X60i (بر اساس شایعات)
تأییدیه TENAA نشان می‌دهد که گوشی Honor LYN-AN00 ابعاد 161.05 در 74.55 در 71.8 میلی‌متر و وزن 172 گرم دارد. این گوشی دارای یک پنل LCD با اندازه 6.7 اینچ است که رزولوشن فول اچ دی پلاس، یعنی معادل 1080 در 2412 پیکسل را ارائه می‌دهد.

گوشی معرفی نشده آنر X60i از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. این دستگاه در نسخه‌های مختلف با 6 گیگابایت، 8 گیگابایت، 12 گیگابایت و 16 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت در دسترس خواهد بود. شایان ذکر است که در این گوشی خبری از پشتیبانی از کارت‌های خارجی میکرو اس دی نخواهد بود. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی (با ظرفیت اسمی 4900 میلی آمپر ساعت) وظیفه تأمین انرژی آنر X60i را بر عهده خواهد داشت، اما هیچ اطلاعاتی درباره قابلیت‌های شارژ سریع آن موجود نیست.




گوشی LYN-AN00 دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی بدنه خود است. در بخش پشتی نیز، تنظیمات دوربین دوگانه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز کمکی 2 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. در لیست تأییدیه TENAA، همچنین به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره شده است که به نظر می‌رسد اشتباه باشد، زیرا این گوشی دارای صفحه نمایش LCD است و تعبیه اسکنر در زیر نمایشگرهای LCD ممکن نیست. احتمال دارد این گوشی به اسکنر اثر انگشت جانبی مجهز باشد.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره سبک طراحی و ظاهر آنر X60i در دست نیست زیرا تصاویر آن هنوز در پایگاه داده TENAA ظاهر نشده‌اند. گوشی سال گذشته آنر X50i در ماه ژوئیه (تیر) معرفی شد، از این رو، احتمالاً X60i نیز در همان محدوده زمانی معرفی خواهد شد.

با توجه به موفقیت گوشی‌های قبلی سری ایکس آنر، انتظار می‌رود که آنر X60i نیز با استقبال خوبی مواجه شود. این سری همواره به دلیل ترکیب مناسب از قیمت و کارایی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. مشخصات فنی که برای این گوشی احتمالی فاش شده، نشان از یک دستگاه میان‌رده با قابلیت‌های قابل توجه دارد که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال یک گوشی با امکانات خوب و قیمت مناسب هستند.

در حال حاضر باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شود و تصاویر رسمی آن نیز در دسترس قرار گیرد. همچنین، بررسی‌های تخصصی بعد از عرضه می‌تواند دید بهتری از عملکرد و کیفیت واقعی آنر X60i به کاربران ارائه دهد. با ادامه توسعه فناوری و رقابت شدید بین برندها، محصولات جدید همیشه جذابیت خاص خود را دارند و انتظارات از گوشی‌های هوشمند جدید بالاست. امیدواریم آنر X60i نیز بتواند این انتظارات را برآورده کرده و تجربه کاربری خوبی را به همراه داشته باشد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره