logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

طعم واقعی 5G را بچشید، بدون اینکه جیبتان خالی شود!

منبع
ديجي رو
بروزرسانی
طعم واقعی 5G را بچشید، بدون اینکه جیبتان خالی شود!

دیجی رو/ شرکت ویوو که به تازگی گوشی هوشمند تاشوی ایکس فولد 3 پرو (X Fold3 Pro) را در بازار هند عرضه کرده است، برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های میان‌رده 5G خود آماده می‌شود. بر اساس اعلام رسمی این شرکت چینی، گوشی هوشمند ویوو Y58 فایو جی به عنوان جانشین Y56 فایو جی که در بهمن ماه گذشته معرفی شد، قرار است روز پنج‌شنبه 31 خرداد در هند رونمایی شود.

اگر چه ویوو هنوز مشخصات فنی Y58 فایو جی را به طور کامل اعلام نکرده است، اما تصویری که از این گوشی منتشر شده، طراحی و رنگ‌های آن را به نمایش می‌گذارد. بر اساس این تصویر، Y58 فایو جی دارای بدنه‌ای تخت با دو دوربین در بخش پشتی خود خواهد بود.



هنوز مشخص نیست که آیا دکمه پاور در لبه سمت راست دستگاه، اسکنر اثر انگشت را نیز در خود جای داده است یا خیر. با این حال، با توجه به اینکه مدل Y56 فایو جی از اسکنر اثر انگشت جانبی بهره می‌برد، احتمالاً در Y58 فایو جی نیز شاهد این ویژگی خواهیم بود. مطمئناً با نزدیک شدن به زمان رونمایی، انتظار می‌رود طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه ویوو Y58 فایو جی منتشر شود.

همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، اطلاعات رسمی در مورد مشخصات فنی Y58 فایو جی هنوز منتشر نشده است. اما با استناد به شایعات و اطلاعات مدل‌های قبلی ویوو، می‌توان حدس‌هایی در مورد ویژگی‌های احتمالی این گوشی زد. بر اساس برخی منابع، ویوو Y58 فایو جی ممکن است دارای نمایشگر 6.72 اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز باشد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 همراه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد.

در بخش دوربین، انتظار می‌رود شاهد حضور یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی در پشت بدنه باشیم. دوربین سلفی نیز احتمالاً 8 مگاپیکسل خواهد بود. باتری حجیم 6000 میلی‌ آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 وات نیز می‌تواند خیال کاربر را از بابت طول عمر باتری راحت کند.

 ویوو Y58 فایو جی قرار است جانشین ویوو Y56 فایو جی شود.
از دیگر ویژگی‌های احتمالی می‌توان به درجه‌بندی IP64 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و اسکنر اثر انگشت جانبی اشاره کرد. وزن دستگاه نیز حدود 199 گرم و ضخامت آن کمتر از 8 میلی متر عنوان شده است.

با توجه به اینکه Y56 فایو جی با قیمت مناسبی در بازار عرضه شد، انتظار می‌رود Y58 فایو جی نیز در رده قیمتی مشابه قرار گیرد. البته برای اطلاع دقیق از قیمت نهایی باید تا زمان رونمایی رسمی منتظر ماند.

اگر در حال برنامه‌ریزی برای خرید یک گوشی هوشمند میان‌رده با قابلیت اتصال به شبکه 5G، نمایشگر باکیفیت، باتری بادوام و دوربین مناسب هستید، ویوو Y58 فایو جی می‌تواند یکی از گزینه‌های پیش روی شما باشد. توصیه می‌شود طی روزهای آینده اخبار مربوط به این گوشی را دنبال کنید تا با مشخصات فنی دقیق، قیمت و زمان عرضه آن آشنا شوید.


در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره