logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

مشخصات و قیمت CMF Phone 1 فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
مشخصات و قیمت CMF Phone 1 فاش شد

ترنجی/ مدتی است که Nothing برخی از ویژگی های اولین تلفن هوشمند CMF را به اشتراک می‌گذارد. امروز اما مشخصات و قیمت CMF Phone 1 برای بازار هند به‌بیرون درز کرده است.

گوشی CMF Phone 1 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژر ۳۳ وات در راه است
بدون هیچ مقدمه اضافه به سراغ مشخصات CMF Phone 1 می‌رویم. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح +FullHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. این دستگاه به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شود. تراشه مدیاتک Dimensity 7300 وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را بر عهده خواهد داشت.


رندر CMF Phone 1

بر اساس رندر های منتشر شده، دو لنز دوربین در قاب پشتی سی‌ام‌اف فون ۱ قرار می‌گیرد. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز بوده و دوربین دوم از نوع تشخیص عمق است. برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت CMF Phone (1): شروع از ۱۹۰ دلار
همان‌طور که GSMArena در گزارش جدید خود اشاره می‌کند، CMF Phone 1 به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی در دو پیکربندی عرضه می‌شود: ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۵,۹۹۹ روپیه (معادل ۱۹۱ دلار) به دست کاربران می‌رسد و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز با پرداخت ۱۷,۹۹۹ روپیه (۲۱۵ دلار) قابل تهیه خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد که CMF Phone 1 نسخه ارزان‌قیمت‌تر Nothing Phone (2a) است. برند ناتینگ برای کاهش قیمت اقدام به حذف چراغ های Glyph و دوربین فوق‌عریض کرده است. همچنین شاهد کاهش وضوح دوربین سلفی به نصف هستیم. سرعت شارژ این گوشی CMF نسبت به Phone 2a  از ۴۵ به ۳۳ وات رسیده است.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده CMF چیست؟


در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر